TIMOCOM Logo

Ve Vašem prohlížeči není aktivní JavaScript.

Rozsah funkcí těchto webových stránek je tímto omezen. Abyste mohli využívat všechny funkce v plném rozsahu, aktivujte v nastavení svého prohlížeče JavaScript.
„V kritickém případě jsme tu pro Vás!“

Právník Alexander Oebel

Director Debt Collection & Legal Affairs

Právník Alexander Oebel, Director Debt Collection & Legal Affairs, TIMOCOM

Naše inkasní služba chrání Vaše peníze

Zákazníci se špatnou platební morálkou jsou rizikem pro každou firmu. Proto se při případných problémech s liknavými plátci ujímá svého úkolu interní advokát TIMOCOM Alexander Oebel se svým týmem. On a jeho lidé pomáhají zákazníkům TIMOCOM při mimosoudním vymáhání neuhrazených pohledávek a například v roce 2016 se jim v 89 % všech případů podařilo dopomoci věřitelům k jejich zaslouženým penězům.

Naše inkasní oddělení ale přináší ještě další výhodu. Hned zkraje totiž odradí mnohé „černé ovce“ od používání dopravní platformy TIMOCOM, takže je ani nenapadne, aby se staly jejími uživateli.

Takto dosáhneme společného cíle

  • Inkasní servis od roku 2003 (s oficiálním úředním povolením)
  • Kompetentní poradenství a podpora
  • Zaměstnanci hovořící Vaší mateřštinou
  • Důsledné a rychlé vymáhání nesplacených pohledávek

Využijte naši inkasní službu. Vedle poplatku za zpracování ve výši 20,00 € uplatňujeme v úspěšných případech také nárok na odměnu za naši inkasní práci. Výše této odměny se odvíjí od rámce poplatků stanoveného německým zákonem.


Kliknutím na tlačítko si spočítáte poplatek, který uhradíte při úspěšném vymáhání pohledávky.

Kalkulátor poplatků

JAPO – TRANSPORT

Mgr. Oldřich Salát

Historie společnosti sahá až do roku 1991, kdy byla založena panem Josefem Janulíkem. Od založení firma kontinuálně rostla, postupně rozšiřovala své služby a zboží přepravovala nejprve po území České republiky, aby později zamířila také do zahraničí. V té době začal pan Josef Janulík předávat vedení společnosti svému synovi Igorovi Janulíkovi, který založil společnost JAPO-autodoprava s.r.o. ...

 Více...  Skrýt

Zanedlouho si vybudovala společnost JAPO-autodoprava s.r.o. pevné místo na trhu a v současné době nabízí komplexní služby v oblasti silniční nákladní dopravy, rozvozu, distribuce či skladování zboží. Od začátku roku 2016 používá firma mezinárodní název JAPO – transport s.r.o. Vozový park čítá 135 nákladních vozidel značky DAF, která zabezpečují plynulou přepravu nejen po území České republiky, ale i v rámci celé Evropy. Krédem společnosti je pečovat nejen o své zákazníky a plnit jejich požadavky, ale také o svůj vozový park a jeho neustálé rozšiřování o nová vozidla. Na základě této strategie je schopna uspokojit specifické požadavky svých klientů. Splňuje například i náročná kritéria pro přepravu výbušnin, chemikálií a ostatních nebezpečných nákladů (ADR).

Hlavní pracovní náplní společnosti je specializace na přepravy po celém území Itálie, kde dokáže garantovat denní pokrytí. Specializace na Itálii narostla do takové míry, že pokrývá téměř 80 % obratu společnosti. Podle přání zákazníků je schopna zabezpečit jakoukoli přepravu zboží kamkoliv do světa. Společnost prošla také důležitým procesem certifikace, která je v dnešní době zcela nezbytná, aby pro zákazníky byla tím správným partnerem. Společnost splňuje normu ISO 9001:2009, která klade vysoké nároky na management jakosti.

TC: Jaký je recept na tento úspěch v dopravní branži?

Mgr. Oldřich Salát – vedoucí správy pohledávek společnosti JAPO: Samozřejmě jako každá dopravní firma potřebujeme neustále obchodně růst, ale na druhé straně mít všechny pohledávky co nejrychleji zaplacené a je tedy důležité mít efektivní systém správy pohledávek. V dopravním oboru to platí hned dvojnásob. Abychom byli schopni mít vše pod kontrolou a řešit vše včas, máme vypracovaný efektivní systém vymáhání pohledávek, který nám pomáhá v běžné praxi.

TC: Jak tedy tento efektivní systém funguje?

OS: Systém je v podstatě velmi jednoduchý. Jedná se o to, že pohledávky urgujeme buď telefonicky nebo e-mailem hned pár dnů po splatnosti, a to pouze dvakrát. Pokud ani poté nedojde k zaplacení, podáváme u nových zákazníků žalobu do 14 dnů po splatnosti, u stávajících do jednoho měsíce po splatnosti. Případně pohledávku předáváme inkasní agentuře nebo využijeme mezinárodní inkasní službu TIMOCOM a zasíláme příkaz k inkasu na jejich inkasní oddělení. Další samostatnou položkou je také pojištění pohledávek s následným vymáháním pojišťovnou. Náš systém je založen na včasnosti upomínání a rychlém řešení pohledávek. Je to takové propojení našich interních procesů a také využívání externích moderních nástrojů, jako je např. TIMOCOM.

TC: Jak dlouho využíváte portfolio služeb, které nabízí dopravní platforma TIMOCOM?

OS: Jsme zákazníky TIMOCOM již od roku 2006, kdy jsme poprvé nainstalovali tuto dopravní platformu. V dnešní době využíváme veškerých služeb, které TIMOCOM nabízí, inkasní oddělení nevyjímaje. Inkaso pohledávek prostřednictvím TIMOCOM má pro nás velmi důležitý význam, zejména co se týče zahraničních dlužníků. Je to jeden z pilířů naší správy pohledávek. Nejedná se ale jen o vymáhání, ale také o to, že se snažíme v maximální možné míře spolupracovat s dopravními firmami, které v platformě jsou, a využíváme také informace, které jsou o zákaznících od TIMOCOM k dispozici.

TC: A jak Oldřich Salát mezinárodní inkasní službu od TIMOCOM hodnotí?

OS: Inkasní službu od TIMOCOM hodnotím jako naprosto perfektní nástroj pro všechny. I když perfektní služba sama o sobě by nestačila, kdyby ji mnohdy nad rámec svých povinností nevykonávali vyškolení pracovníci TIMOCOM, se kterými je výborná spolupráce a snaží se nám vždy maximálně vyjít vstříc. Úspěšnost našich inkasních případů se pohybuje kolem 90 %, což je velice úctyhodné číslo.

Inkasní služba – Success Story

Dobrý pocit, že nejste sami

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy.