Čím je výjimečná burza nákladů a volných vozů TC Truck&Cargo®

sdílet na:
22.04.2015

Burzy nákladů a volných vozů jsou efektivním nástrojem, bez něhož se dnes speditéři, dopravci i zasilatelé obejdou jen velmi těžko. Logistika zboží je úzce provázaná s časem a financemi, takže ti, kteří chtějí obstát v silném konkurenčním prostředí, potřebují nejen rychle reagovat a mít neustálý přehled o evropském dopravním trhu, ale také naplno využívat potenciál těchto IT nástrojů.

sdílet na:

Všestrannost a mezinárodní dosah

Německá společnost TimoCom se svou burzou patří ke špičce v oboru. Největším benefitem TC Truck&Cargo® oproti konkurenčním platformám je mezinárodní působení burzy. Díky tomu se výrazně zvyšují šance na získání nových zajímavých kontaktů a uzavření výhodných obchodů. Jelikož TC Truck&Cargo® sdružuje denně tisíce nabídek od evropských zadavatelů a logistických firem, najdete tu například i nabídky kabotážních přeprav, přepravy v rámci třetích zemí nebo cenné zakázky od velkých západoevropských firem tzv. z první ruky. Nabídky prvonabízitelů jsou mnohdy nejen lépe placené, ale také je u nich obecně nižší riziko nezaplacení – na rozdíl od několikrát přeprodaných přeprav, kde se uhrazení faktur může někde „zadrhnout“.

Stávající uživatelé mohou potvrdit, že se jim díky přehledné platformě se širokým polem působnosti daří eliminovat drahé zpáteční jízdy naprázdno, které jsou noční můrou nejednoho dopravce. V současné době se v TC Truck&Cargo® denně zobrazí až 450 000 nabídek nákladů a volných vozů z celé Evropy, což oceňuje i Martina Brádlerová z firmy Spedition Van der Volf: „TimoCom nám zajišťuje přehled v oblasti importů a exportů a také nabídku volných vozů od většiny předních evropských dopravních společností.“

Široký balík nástrojů

Novodobou burzu TC Truck&Cargo® již nelze srovnávat s původní verzí z roku 1997, kdy vznikla. Dnešní platforma není pouhou burzou a neřeší pouze jednorázové přepravy, ale obsahuje další efektivní nástroje, jako je platforma výběrových řízení na dlouhodobé přepravní zakázky, rozsáhlý online adresář dopravních kontaktů a profilů firem či kvalitní plánovač tras s funkcí sdruženého sledování zásilek. Najdete v ní zkrátka všechny nástroje, které jsou zapotřebí při hledání nových jednorázových i dlouhodobých přepravních zakázek a obchodních partnerů nebo kalkulaci jednotlivých přeprav. Sdružené sledování zásilek nezávislé na GPS poskytovateli navíc uživatelům umožňuje jednoduše prokázat jejich spolehlivost. Díky mobilnímu přístupu je správa možná prakticky kdykoliv a odkudkoliv, stačí se připojit přes tablet či chytrý telefon. Své zkušenosti má s burzou TC Truck&Cargo® i Martin Pitrun ze společnosti Gaston s.r.o., kde pozitivně hodnotí větší efektivitu práce: „TimoCom nám naši práci výrazně ulehčuje a pomáhá při hledání doprav u stálých i nových destinací. Ukazuje nám aktuální situaci volných přeprav v daném místě.“

Bezpečnost na prvním místě

Společnost TimoCom dělá zároveň maximum pro bezpečnost svých uživatelů. Pravidelně investuje do vývoje nejmodernějších technologií, z čehož mimo bezpečnosti vyplývá také snadná obsluha, rychlost a optimální dostupnost služeb i v případě nepředvídatelných událostí. Bezpečnostní opatření se týkají jak identity uživatelů či jejich platební morálky, tak i zabezpečeného přihlášení do softwaru. Veškerá opatření jsou sdružena do speciálního balíčku TC Secure.

Burza TC Truck&Cargo® od firmy TimoCom je proto ideálním řešením pro všechny, kdo chtějí naplno těžit z online komunikace a moderních technologií. Nabízí jedinečnou příležitost pro plánování přeprav z celé Evropy a zároveň zaručuje rychlou a bezpečnou práci v prostředí internetu. Je ale důležité, aby každý uživatel plně využíval potenciál těchto produktů. Specialisté na zákaznické lince TimoCom jsou připraveni vysvětlit vám nejen to, jak produkty správně používat, ale poradí také v otázkách platební morálky či nastaví kontrolní mechanismy.

Více informací a kontakt na zákaznickou linku najdete na www.timocom.cz.

nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací