Dopravní platforma TimoCom spolupracuje s UTA

IT specialista integruje síť čerpacích stanic UTA jako další body zájmu (POI) do svého řešení pro sledování vozidel

sdílet na:
24.01.2018

Erkrath, 24. ledna 2018 - S TimoCom lze nyní na přepravních trasách naplánovat také zastávky pro čerpání paliva. Díky spolupráci s poskytovatelem služeb a palivových karet UNION TANK Eckstein (UTA), Kleinostheim, rozšiřuje lídr mezi dopravními platformami v Evropě svou nabídku digitálních služeb.

sdílet na:

Součástí sítě UTA je v celé Evropě více než 44.000 čerpacích stanic, na kterých mohou řidiči nákladních automobilů nejen bezhotovostně natankovat se servisní kartou UTA, ale také využít další služby. Tyto čerpací stanice se nově zobrazují v plánování tras TimoCom jako Points of Interest (POI), tedy body zájmu. „Našim zákazníkům tak nabízíme možnost plánovat své trasy ještě efektivněji a pohodlněji“, říká Gunnar Gburek, Company Spokesman TimoCom.

Přístup k rozšířené nabídce má více než 120.000 uživatelů TimoCom prostřednictvím řešení pro kalkulace a sledování vozidel – TC eMap®. Aplikace již při plánování trasy ukazuje, kde se nachází čerpací stanice, které jsou součástí sítě UTA. Přes TC eMap® je každý měsíc kalkulováno zhruba 2,6 milionů tras.

Řidiči nákladních automobilů, kteří se přes chytrý telefon nebo tablet řídí trasou vypočtenou v dopravní platformě TimoCom, si mohou na elektronické mapě kdykoliv zobrazit další informace ťuknutím na logo UTA, aniž by museli stahovat další aplikaci nebo software. Koncová mobilní zařízení tak řidiči poskytnou aktuální údaje o otevírací době, zabezpečených parkovištích, mýtných terminálech, čerpacích pistolích s vysokým průtokem a dostupných druzích paliva. Jen v Německu je součástí sítě UTA 12.000 čerpacích stanic.

Jako poskytovatel služeb v oblasti mobility musíme být tam, kde jsou naši zákazníci. Proto je TimoCom jako největší evropská dopravní platforma ideálním partnerem“, říká Volker Huber, CEO ve společnosti UTA.

nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací