TimoCom reaguje: Lufthansa Cargo zavádí „poplatky za papír“

sdílet na:
02.04.2018

Erkrath, 2.4.2018 – Lufthansa Cargo (LH Cargo) zavádí od 2. dubna poplatek za papírové nákladní listy. Gunnar Gburek (Company Spokesman TimoCom) k tomu říká:

Kdo mluví o digitalizaci, ten si nemůže nevšimnout, že už je dávno tady! Není ani dobrá ani špatná, je to prostě aktuální stav techniky.
sdílet na:

„Důležitý signál pro trh“

Lufthansa Cargo zavedením poplatků za papírové dokumenty určuje směr budoucího vývoje a vysílá trhu důležitý signál: Vstup logistiky do digitálního světa je nevratný. Mnoho firem na trhu jej má ale ještě před sebou. Aby tento krok učinily, potřebují platformy, jejichž ovládání bude snadné a které integrují do bezpapírového informačního řetězce všechny zúčastněné partnery bez potřeby přepínání mezi různými programy a aplikacemi. Teprve, až se zapojí všichni, bude se digitální svět točit skutečně hladce.

Jasné je, že kdo dnes přenáší informace a dokumenty na papíru, připlatí si i bez poplatků. Přichází totiž o čas, peníze a kvalitu služeb. Zpracování papírových podkladů totiž generuje náklady nejen u dopravce, nýbrž také ve vlastní firmě. Při opakovaném přepisování informací o zásilce, které jsou uvedeny na papíru, se navíc zvyšuje riziko vzniku chyb.

Kdo mluví o digitalizaci, ten si nemůže nevšimnout, že už je dávno tady! Není ani dobrá ani špatná, je to prostě aktuální stav techniky. V době, kdy si leteckou dovolenou rezervujeme digitálně, nesmí informace o nákladu „chodit pěšky“.

nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací