Výsledky předčily plán: TimoCom bilancuje čísla za rok 2015

Silný růst počtu zákazníků a nabídek v dopravní platformě

sdílet na:
29.02.2016

Erkrath, 29.02.2016 – TimoCom v uplynulém obchodním roce 2015 dále posiloval své postavení největší dopravní platformy v Evropě. S platformou pracuje již více než 110.000 uživatelů, kteří denně zveřejňují až 500.000 nabídek přeprav a volných vozů. Pokud toto číslo přepočítáme na celý minulý rok, znamená to 68,1 mil. nabídek, které byly v roce 2015 přes platformu zveřejněny. Ke zvýšení hodnoty firmy přispěla také ocenění, jako „Beste Marke 2015“ (Nejlepší značka 2015) či cena „connect-Award“, kterou uděluje gigant v oblasti telematiky, firma TomTom. Také zavedení TimoCom Messenger lze již s více než 700.000 zaslaných zpráv považovat za úspěch.

 

sdílet na:

Obrovský nárůst nabídek přeprav a volných vozů

Firma sídlící ve městě Erkrath nedaleko Düsseldorfu má přes 400 zaměstnanců a s obratem 56,7 mil. euro je jedním z nejúspěšnějších středně velkých poskytovatelů IT služeb pro oblast dopravy a logistiky v Evropě. Ještě zajímavější než ekonomická čísla a více než 7.200 nových zákazníků je možná 68,1 mil. celoevropských nabídek přeprav a volných vozů, které byly v roce 2015 uveřejněny v platformě TimoCom. Toto číslo představuje nárůst o 16 procentních bodů v porovnání s předchozím rokem. Kromě rostoucího počtu zákazníků přispěl k tomuto nárůstu také velký počet nových rozhraní. Celých 13 % z celkového počtu nabídek přeprav a volných vozů přibylo díky novým propojením mezi firemním softwarem pro dispozice, který používají zákazníci, a dopravní platformou. Díky těmto rozhraním stačí několik kliknutí a nabídky přeprav se z interních spedičních programů přenesou přímo do TimoCom. Další přidanou hodnotou je řešení pro sledování vozidel TC eMap®, které je nezávislé na poskytovateli telematiky a v současnosti je k němu připojeno již 170 evropských poskytovatelů telematických služeb. Díky tomu již není zapotřebí přepínat mezi aplikací pro telematiku a platformou TimoCom, což šetří drahocenný čas.

 

Zákazníci TimoCom i nadále velmi spokojeni

Další značnou úsporu času vnímá dle ankety 25 % všech zákazníků již v prvních dvou týdnech po zavedení TimoCom Messenger, který umožňuje komunikovat o konkrétních zakázkách. „Čtvrtina našich zákazníků uvedla, že se jim přes Messenger daří rychleji uzavírat zakázky. To je na „zaváděcí období“ velmi dobrý výsledek“, shrnuje zástupce firmy TimoCom, Marcel Frings. Přes tento obchodní komunikátor již bylo posláno 700.000 zpráv. „Skutečnou přidanou hodnotu pro uživatele TimoCom nejen vytváříme, nýbrž také pracujeme na jejím pozitivním přijetí. Proto nás velmi potěšilo, že 86 % našich uživatelů mělo již před zavedením nového produktu pocit, že jsou o něm dobře informováni“, zdůrazňuje Frings. Dobrá odezva od zákazníků se odráží také v ocenění „Beste Marke 2015“ (Nejlepší značka 2015), kterou díky volbě čtenářů nakladatelství ETM získal TimoCom posedmé za sebou.

 

Další inovace pro rok 2016 již v přípravě

Po zhodnocení uplynulého roku nabízí zástupce firmy TimoCom také pohled na to, co přinese rok 2016: „Poté, co jsme si s produktem Messenger připravili cestu, zavedeme v dalším průběhu roku profesionální systém správy dokumentů. Kromě toho právě rozšiřujeme naše aktivity ve Velké Británii a Turecku. Zkrátka i letos budeme dělat maximum pro naše zákazníky v celé Evropě.“

Svou nejbližší inovaci by tento poskytovatel IT chtěl prezentovat na veletrhu dopravy a logistiky IAA Nutzfahrzeuge 2016 v Hannoveru.

Více informací o TimoCom najdete na www.timocom.cz.

nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací