Šest jednoduchých pravidel pro úspěšnou správu pohledávek

sdílet na:
29.08.2016

Protože se platební morálka v jednotlivých zemích značně různí, nelze se v dopravním odvětví obejít bez profesionálního týmu správy pohledávek.

sdílet na:

Proto jsme pro Vás sestavili šest jednoduchých pravidel, které Vám usnadní jednání s liknavými obchodními partnery.



1. Ověřovat bonitu obchodních partnerů aspoň jednou za dva roky.

2. V každé objednávce zkontrolovat údaje o platbě a na faktuře uvést datum splatnosti.

3. První upomínku zaslat týden po překročení termínu platby.

4. Upomínky musí vždy obsahovat: dlužníka, věřitele, pohledávku, výkon, číslo a datum faktury, datum splatnosti, novou platební lhůtu.

5. Fakturu/upomínku zasílat vždy s odpovídajícími nákladními listy doporučeně, aby nemohlo dojít k pochybám o doručení dokumentu.

6. Po druhé upomínce a překročení lhůty o 30 dnů ihned oslovte TimoCom CashCare.

nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací