Zprávy 17.03.2020

„Naše flexibilita se nyní stává důležitým faktorem bezpečnosti“

TIMOCOM zajišťuje i v aktuální situaci neomezený provoz

TIMOCOM_Opatření_Home office

Erkrath, 16.03.2020 – Šíření koronaviru se stává zátěžovým testem, který má dopady i do oblasti logistiky. TIMOCOM včas přijal nezbytná opatření, která slouží k ochraně zdraví zaměstnankyň a zaměstnanců společnosti a k zajištění provozuschopnosti. To znamená, že TIMOCOM vyvíjí maximální úsilí, aby zabezpečil stabilitu a provoz jak společnosti samotné, tak i systému pro chytrou logistiku včetně burzy nákladů.

„Prevence je lepší než následná péče. Proto jsme již v časné fázi této dynamicky se vyvíjející situace na nejvyšší firemní úrovni přijali a realizovali rozsáhlá opatření“, říká Frank Winter, ředitel HR Europe firmy TIMOCOM. Mezi tato opatření patří například zrušení všech služebních cest, realizace virtuálních porad a odnášení služebních notebooků po skončení pracovní doby domů, aby bylo možno v případě potřeby pracovat z domova. Tato opatření jsou trvale upravována podle aktuální situace a pokynů úřadů.

Důležitou výhodou je, že zaměstnankyně a zaměstnanci TIMOCOM na všech úrovních jsou již na práci z domova zvyklí. Možnost práce z domova totiž ve firmě existuje již od 1. ledna 2018 a stala se tak běžnou součástí pracovního dne. Frank Winter k tomu dodává: „Máme možnost nechat všechny zaměstnankyně a zaměstnance pracovat v případě potřeby z domova, aniž by došlo k omezení našeho firemního provozu.“

Současná situace nevyžaduje jen příslušná opatření k omezení šíření viru, nýbrž také flexibilitu v běžném pracovním dni. „Právě nyní se ukazuje, že naše flexibilita je důležitým faktorem bezpečnosti pro nás, naše zákazníky a partnery“, dodává Tim Thiermann, Managing Partner v TIMOCOM. „Všechny naše zaměstnankyně a zaměstnanci mohou kdykoliv pracovat z domova a zajistit tak provozuschopnost jak společnosti, tak i našeho systému pro chytrou logistiku.“

„Každá krize je zároveň také šance,“ doplňuje Thiermann. „Současná situace může pomoci nám všem, abychom se ještě lépe vyzbrojili na budoucí výzvy, ať jsou to výzvy týkající se logistiky nebo dokonce nás všech jako společnosti. Také v těžkých dobách stojíme jako TIMOCOM po boku našich zákazníků v celé Evropě.“

sdílet na:
nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací