Hodnocení – větší bezpečnost při výběru přepravních partnerů
Hodnotíte a jste hodnocení za realizované přepravy
Po dokončených přepravách ohodnoťte své dodavatele nebo zadavatele na TIMOCOM Road Freight Marketplace. Každým hodnocením aktivně přispíváte k větší důvěře a transparentnosti v Marketplace – zakázku za zakázkou.
Pro všechny, kdo zadávají přepravu
Vaše výhody:
- Větší bezpečnost: Pozitivní hodnocení komunikace, zacházení se zbožím a včasné nakládky a vykládky vám dávají jistotu, že váš náklad bude v dobrých rukou.
- První volba: Díky dobrému firemnímu skóre vás budou dopravci jako zadavatele upřednostňovat.
- Úspora času: Na základě hodnocení ostatních zákazníků se můžete ještě lépe a rychleji rozhodnout, který obchodní partner je pro vás ten pravý.
Pro všechny, kdo provádějí přepravu
Vaše výhody:
- Větší bezpečnost: Hodnocení včasnosti plateb, férovosti a komunikace vám pomohou při výběru obchodních partnerů.
- Zvyšování tržní hodnoty: Pozitivní hodnocení zvyšují vaše firemní skóre – a tím i váš náskok oproti konkurenci.
- Efektivita: Díky transparentním hodnocením najdete reprezentativní názory na potenciální obchodní partnery přímo ve vyhledávání přeprav.
Jak hodnocení funguje?
Zadání hodnocení za provedené přepravy
Jakmile nastane datum vykládky, obdrží zúčastnění obchodní partneři oznámení, že se mohou navzájem hodnotit podle principu 5 hvězdiček. Aby bylo možné hodnotit, musí být prokázáno, že zakázka skutečně proběhla. Tento důkaz lze v TIMOCOM Marketplace poskytnout dvěma způsoby:
- rychlá transakce nebo
- objednávka přepravy
Tip: Přidejte ke svým hvězdičkovým hodnocením osobní komentáře a poskytněte tak cennou zpětnou vazbu, která posiluje důvěru a transparentnost.
Hodnocení různých oblastí spolupráce
Hodnocení zadavatele:
- Komunikace se smluvním partnerem
- Dodržení termínu nakládky a vykládky
- Zacházení se zbožím a dokumenty
Hodnocení dodavatele:
- Komunikace se smluvním partnerem
- Férovost dohod
- Včasnost platby
👉 Rychlé hodnocení: Jediným kliknutím můžete ohodnotit všechny kategorie najednou.
Skóre společnosti a jednotlivá hodnocení v profilu firmy
Ve vašem firemním profilu je zobrazeno firemní skóre, které je vypočítáváno na základě hodnocení dodavatelů a zadavatelů. Dále zde můžete vidět průměrné hodnocení jednotlivých kategorií a komentáře. V profilu firmy (potenciálního) partnera vám navíc ukazujeme, jak vaše společnost tohoto partnera dosud hodnotila. Cenný přehled o vašich dosavadních obchodních zkušenostech.
Máte dotazy? Rádi Vám pomůžeme:
Často kladené otázky
Abyste mohli udělovat nebo dostávat hodnocení za dokončené přepravy, je nutné, abyste transakci dokončili v prostředí TIMOCOM Road Freight Marketplace. Postup je následující:
Potvrzení zakázky: Jak dodavatel, tak zadavatel musí potvrdit buď rychlou transakci, nebo objednávku přepravy.
Hodnocení: Po provedení přepravy se mohou obě strany navzájem ohodnotit.
Díky tomu je zajištěno, že oba smluvní partneři spolu skutečně realizovali zakázku.
Svého obchodního partnera můžete hodnotit ode dne následujícího po datu vykládky. Máte na to nejméně 44 dní plus dohodnutou dobu splatnosti. Nebyla-li žádná lhůta splatnosti stanovena, máte na provedení hodnocení k dispozici celkem 104 dnů.
Pokud chcete hodnotit dodavatele, můžete hodnotit tyto kategorie:
- Komunikace
- Dodržení termínu nakládky a vykládky
- Zacházení se zbožím
- Zacházení s dokumenty
Pokud chcete hodnotit zadavatele, můžete hodnotit tyto kategorie:
- Komunikace
- Férová a transparentní smluvní ujednání
- Platba
Každá kategorie se do celkového hodnocení zahrne stejnou vahou. Nehodnocené podkategorie se do výpočtu nezahrnou. Můžete ohodnotit všechny kategorie jediným kliknutím najednou. Dále můžete ke každému hodnocení napsat krátký komentář, který se týká všech kategorií.
Ano, kromě hodnocení hvězdičkami můžete přidat osobní komentář. Tento komentář bude zobrazen v souvislosti s hodnocením.
Firemní skóre se vypočítá z průměru hodnocení vás jako dodavatele a zadavatele. Po prvním obdrženém hodnocení se toto zobrazí ve vašem profilu firmy.
Ano, budete dostávat upozornění na možné hodnocení. Jakmile bude možné hodnocení provést, obdržíte oznámení pomocí symbolu zvonku v prostředí Road Freight Marketplace. Kromě toho obdrží kontaktní osoby uvedené u přepravy oznámení e-mailem.
Není-li u přepravy uložena žádná kontaktní osoba, obdrží oznámení pomocí symbolu zvonku a e-mailu (pakliže s tím v nastavení souhlasili) všichni uživatelé ve vaší firmě. Jednorázově se také zašle připomenutí prostřednictvím uvedených kanálů.
Společnosti, které jste dosud nehodnotili, můžete najít dvěma způsoby:
- Přehled Objednávek přepravy
- Přehled Transakcí
Lze filtrovat podle přeprav, které ještě nebyly ohodnoceny.
Pokud nejste se svým hodnocením (hvězdičkami nebo komentářem) spokojeni, můžete smluvního partnera požádat o jednorázovou opravu. To lze provést přímo prostřednictvím podrobného zobrazení objednávky přepravy nebo rychlé transakce v prostředí Road Freight Marketplace (sekce „Hodnocení“).
Doporučujeme kontaktovat smluvního partnera navíc osobně a vysvětlit důvody pro tuto žádost.
Hodnocení se po zveřejnění přímo promítne ve firemním skóre, i když je následně požádáno o úpravu a tato žádost ještě nebyla vyřízena. Jakmile je provedena úprava, firemní skóre se přepočítá.
Na žádost o úpravu je nutno odpovědět do 7 dní.
TIMOCOM nemůže jako neutrální poskytovatel hodnocení korigovat nebo mazat. Kontaktujte prosím přímo vašeho smluvního partnera a využijte možnosti úpravy, kterou máte k dispozici u každého hodnocení.
Při pozastavení smlouvy (bez výpovědi) zůstávají všechna hodnocení zachována.