Aby se z případu prodlení nestal případ sporu: TIMOCOM Inkaso

Férovost a pochopení přispívají k tomu, aby vaše obchodní vztahy příliš neutrpěly. Při prodlení vašich obchodních partnerů se můžete spolehnout na kompetentní a spolehlivou pomoc.

Rychlé pověření

Pověření k inkasu můžete jednoduše a pohodlně zadávat online k okamžitému zpracování.

Efektivní podpora

Spolehlivé zpracování vašich pohledávek, abyste se mohli plně soustředit na svou hlavní činnost.

Vysoká úspěšnost

S diplomatickým řešením: Více než 80% všech mezinárodních inkasních příkazů je úspěšně dokončeno.

Spolehlivý partner

Kompetentní tým řeší vaše záležitosti rychle, hospodárně a mimosoudní cestou.

Mezinárodní inkaso

Komunikace v 27 různých jazycích pro optimalizované zpracování vašich pohledávek v celé Evropě.

Dlouholeté odborné zkušenosti

S úředním povolením od roku 2003: Využijte našich bohatých zkušeností.

Jak na to? Pomocí TIMOCOM pověření k inkasu

Shromažďování podkladů
Odeslání pověření
Kontrola pověření

Spočítejte si náklady pomocí kalkulačky poplatků

Za každé pověření se sjednává poplatek za zpracování ve výši 25 €. V případě úspěchu účtuje TIMOCOM zadavateli odměnu, která již poplatek za zpracování obsahuje. Tento výpočet je prováděn v souladu s ustanoveními zákona o odměnách advokátů. Spočítejte si své poplatky v několika krocích! 

Co o službě TIMOCOM Inkaso říkají naši zákazníci

Je-li částka vysoká a případ můžeme vyřešit mimosoudně, pak se vyplatí tuto možnost využít. […] Je-li částka malá, pak je o to víc v našem zájmu negenerovat žádné další náklady.

Eliza Wyrwich, Mega Pol Trans 

timocom-success-story-mega-pol-trans-eliza-wyrwich

Spolupráce je vynikající. Odpovědi na naše dopisy dostáváme během 1 až 2 dní. U obtížnějších inkasních případů obdržíme i návrhy, jak jednotlivé případy co nejrychleji vyřešit.

Zoltán Joós, Karzol Trans 

timocom-ZoltanJops-KarzolTrans

Naše firma je se službou TIMOCOM Mezinárodní inkaso naprosto spokojená a zákazníkům TIMOCOM ji mohu jen doporučit! Dává firmám určitý pocit jistoty, vědí, že jsou v dobrých rukou.

Kitti Hatvani, MEM BAU Srl. 

timocom-success-story-mem-bau-kitti-hatvani

Můžeme mluvit o mnoha úspěšných případech, úspěšnost činí přesně 93,75 %. Měli jsme mnoho případů, kde se nám s vaší pomocí podařilo vymoci částky přes 10.000 euro.

Csaba Török, Hermes Forwards Srl. 

timocom-success-story-hermes-forwards-csaba-toeroek

Stoprocentní jistota neexistuje nikdy, ale díky inkasní službě TIMOCOM se nám daří dovést většinu našich obchodů do zdárného konce. Tuto službu mohu vřele a rád doporučit.“

Patrick Andres, spedice Günther Andres e.K. 

timocom-success-story-spedition-guenther-andres-patrick-andres

Často kladené otázky ke službě TIMOCOM Mezinárodní inkaso

Ano, inkasní služba je k dispozici pro všechny stávající zákazníky TIMOCOM. Pokud ještě nemáte uzavřenou smlouvu, můžete se zaregistrovat zde.

Ne. Náš tým vám rád pomůže také v případě, že máte otevřenou pohledávku, která nevznikla v rámci TIMOCOM Road Freight Marketplace. Pověřte nás svým inkasním případem zde.

Úspěšnost je více než 80% postoupených případů.

Uplatňujeme poplatek za zpracování ve výši 25 €. Pouze v úspěšných případech uplatňujeme i dodatečnou odměnu za naši inkasní práci, která závisí na výšce pohledávky. Tato odměna se odvíjí od rámce poplatků stanoveného německým zákonem a můžete si ji spočítat v naší kalkulačce poplatků ještě před pověřením.

Platí zde zákonný princip o škodě z prodlení odpovídající směrnici EU 2011/7/EU. Díky této směrnici by se otevřené pohledávky měly zaplatit rychleji. Od jejího zavedení v zemích EU platí v případě opožděné platby nová práva a povinnosti. Pro věřitele a dlužníka to znamená následující:

Faktury na firmy jsou automaticky v prodlení od 30. dne po splatnosti. Navíc je splatnost více než 60 dní dovolena jen ve výjimečných případech. Pokud dojde k prodlení platby, může věřitel po dlužníkovi požadovat náklady na vymáhání své pohledávky a také úroky z prodlení.

Náklady na vymáhání můžou zahrnovat vlastní náklady vzniklé na základě upomínání prodlení platby, náklady na inkaso nebo právníka. Pro věřitele to znamená, že může dlužníka nechat uhradit náklady na inkasní službu. K těmto nákladům patří také odměna, kterou zaplatíte v úspěšném případě. To znamená, že, pokud je pohledávka v prodlení a dlužník je za prodlení odpovědný, může věřitel od dlužníka požadovat, aby uhradil veškeré náklady na inkaso (základní poplatek i nárok na odměnu v úspěšném případě).

Důležité je, že tato pravidla platí pouze pro faktury, které  

  • se zakládají na smluvních plněních, nikoli například za škody nebo duplicitní platby,
  • a jsou prokazatelně v prodlení a
  • dlužník má sídlo na území EU.

Upomínka nebo podobná výzva k platbě ze strany věřitele již není nezbytná, lze ji ovšem dobrovolně provést, což je nadále smysluplné a doporučené, aby se ideálně nemuselo zacházet tak daleko. 

Náš inkasní tým řeší případy z celé Evropy a své služby vám nabízí v následujících jazycích:

bulharština (BG)

dánština (DA)

němčina (DE)

angličtina (EN)

finština (FI)

francouzština (FR)

řečtina (EL)

italština (IT)

chorvatština (HR)

lotyština (LV)

litevština (LT)

makedonština (MK)

holandština (NL)

norština (NO)

polština (PL)

portugalština (PT)

rumunština (RO)

ruština (RU)

švédština (SV)

srbština (SR)

slovenština (SK)

slovinština (SL)

španělština (ES)

čeština (CS)

turečtina (TR)

ukrajinština (UA)

maďarština (HU) 

Ano, TIMOCOM Inkaso pracuje mezinárodně, především v Evropě, ve vašem rodném jazyce. Zahraniční inkasní případy pro nás nejsou problém.

V případě platební neschopnosti je majetek dlužníka zpravidla pod správou insolvenčního soudu nebo externího správce. Ten spravuje pohledávky a stará se o rozdělení zbylého majetku. Tím je zajištěno, že se všemi věřiteli bude zacházeno stejně.

Každý stát má stanoven vlastní postup, jakým si věřitel přihlásí svou pohledávku. Zde doporučujeme si neprodleně přihlásit pohledávku u insolvenčního správce, abyste byli v řízení zohledněni jako věřitel a zbývající částka nebyla ponížena o náklady na zastupování.

Naším cílem je podporovat věřitele při vymáhání jejich oprávněných pohledávek. V případě potíží na straně dlužníka můžeme například domluvit splátkový kalendář, aby věřitel své peníze dostal. Zároveň TIMOCOM svým uživatelům v Marketplace zajišťuje, aby nevznikaly další dluhy.

Pokud uživatel nechce zaplatit bez udání důvodu, je toto chování v rozporu s kritérii kvality TIMOCOM. Nemůže tedy poté zůstat v síti prověřených zákazníků.

Je třeba předložit následující podklady: objednávka přepravy, dodací list, faktura a poslední výzva k platbě.

TIMOCOM Inkaso vaše pověření zkontroluje. Následně se s vámi spojí náš pracovník.

Od splatnosti pohledávky musí uplynout alespoň 30 dní.

Do pověření je možné přidat několik faktur jednoho dlužníka.

Nahoru