Kompletní proces v systému pro chytrou logistiku

Vyřizujte přepravní objednávky s Vašimi obchodními partnery přímo v systému TIMOCOM. Díky digitálnímu procesu komunikujete rychle a navíc šetříte čas při zadávání údajů. Všechny objednávky jsou automaticky překládány do příslušného jazyka, proto neexistují jazykové bariéry a Vy neztrácíte čas. Vaší další výhodou je přehledné zobrazení v porovnání s jinými komunikačními kanály, jako je například e-mail.

S TIMOCOM navíc vsadíte na vysokou bezpečnost dat. Data vždy zůstanou pouze příslušnému zákazníkovi, jsou tedy chráněna před přístupem nepovolaných osob. Všechny servery se nachází v Německu, takže pro ně platí německý zákon na ochranu údajů. Žádná data se nedostanou do zahraničí.

Chcete využívat Správu objednávek pro poptávky po dopravě? Rádi Vám pomůžeme.

Kontaktujte nás nyní!

+420 412 430 430

Vaše výhody:

Rychlá komunikace díky digitálnímu zpracování

Oboustranná záruka díky závazné smlouvě

Přepravní objednávky v příslušném jazyce

Personalizace přepravních objednávek pomocí firemního loga, dokumentů a generátoru čísel objednávek

Předlohy pro opakující se objednávky a možnost jejich opětovného použití

Přehledné statistiky pro budoucí obchodní rozhodování

Jednoduše vyřizovat objednávky elektronicky.

Oba obchodní partneři mají možnost přehledně spravovat objednávky přeprav a mají stále přesný přehled o jejich stavu - digitálně na jednom centrálním místě.

Jednoduše vyřizovat objednávky elektronicky

Chytře šetřit čas

Díky rychlému zadávání údajů ušetříte hodně času. Důvody: úzká integrace s naší burzou nákladů a poptávkami. Také naše funkce kopírovat a předlohy a inteligentní automatické vyplňování zajistí, že všechny údaje pro Vaše objednávky přeprav můžete zadávat rychle.

Chytře šetřit čas

Vytvářet chytrá vyhodnocení a analýzy

Analyzujte Vaše obchodní vztahy a čísla s pomocí našich vyhodnocovacích funkcí, které lze individuálně uzpůsobit Vašim potřebám. Z těchto analýz pak můžete odvodit ukazatele pro Vaše budoucí obchody.

Vytvářet chytrá vyhodnocení a analýzy

Mějte jednoduše o všem přehled

Díky našim funkcím sledování zásilek a GPS sledování zásilek mají oba obchodní partneři stálepřehled o stavu jejich objednávek a mohou tak snížit nezbytnou komunikaci.

Jednoduše vše pod kontrolou - přehled o průběhu Vašich přepravních objednávek

Co říkají naši zákazníci

Optimalizujte Vaše obchodní procesy díky elektronickým objednávkám přeprav!

Jako příkazce zadáváte přepravní objednávky digitálně v systému TIMOCOM přímo Vašim obchodním partnerům.

Jako dopravce reagujete na objednávku přepravy přímo v systému TIMOCOM, kde ji digitálně potvrdíte nebo odmítnete.

Hosted in Germany - bezpečnost dat u TIMOCOM

S Vašimi daty zacházíme mimořádně opatrně! Proto má TIMOCOM značku kvality „Hosted in Germany". Data našich uživatelů jsou hostována v Německu, a proto se řídí německým právem - a především německým právem na ochranu údajů, které patří mezi nejpřísnější v Evropě.

Vyzkoušejte logistický systém TIMOCOM bezplatně po dobu až 4 týdnů!

Nyní registrovat

Máte dotazy? Rádi Vám pomůžeme:

+420 412 430 430

nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací