Kompletní proces v TIMOCOM Marketplace

Vyřizujte objednávky s Vašimi obchodními partnery přímo v Marketplace od TIMOCOM. Díky digitálnímu procesu komunikujete rychle a navíc šetříte čas při zadávání údajů. Všechny objednávky jsou automaticky překládány do příslušného jazyka, proto neexistují jazykové bariéry a neztrácíte čas. Vaší další výhodou je přehledné zobrazení v porovnání s jinými komunikačními kanály, jako je například e-mail.

S TIMOCOM navíc vsadíte na vysokou bezpečnost dat. Data vždy zůstanou pouze příslušnému zákazníkovi, jsou tedy chráněna před přístupem nepovolaných osob. Všechny servery se nachází v Německu, takže pro ně platí německý zákon na ochranu údajů. Žádná data se nedostanou do zahraničí.

Chcete využívat správu objednávek? Rádi Vám pomůžeme.

Vaše výhody:

  • Optimalizujete Vaši komunikaci díky kompletně digitalizované správě objednávek.
  • Získáte jistotu díky právně závazným smluvním dokumentům.
  • Překonáte jazykovou bariéru díky automatickému zasílání objednávky v jazyce Vašeho obchodního partnera.
  • Personalizujete Vaše objednávky pomocí firemního loga, Vašich dokumentů týkajících se přepravy a generátoru čísel objednávek.
  • Profitujete z úspory času, které dosáhnete díky vytvoření předloh pro opakované objednávky.
  • Využijete statistiky pro Vaše budoucí obchodní rozhodnutí.
  • Zvýšíte Vaši efektivitu propojením rozhraní Objednávky s Vaším TMS.


Digitální správa objednávek

Oba obchodní partneři mají možnost přehledně spravovat přepravní objednávky a mají stále přesný přehled o jejich stavu – digitálně na jednom centrálním místě.

TIMOCOM aplikace Objednávky
Aplikace Objednávky - rychlé zadávání údajů

Urychlení procesů

Díky rychlému zadávání údajů ušetříte hodně času. Důvody: úzká integrace s naší Burzou nákladů. Také naše funkce kopírování a vytváření předloh a inteligentní automatické vyplňování zajistí, že všechny údaje o Vaší objednávce můžete zadávat rychle.

Zjednodušené vyhodnocení

Analyzujte Vaše obchodní vztahy a čísla pomocí našich vyhodnocovacích funkcí, které lze individuálně uzpůsobit Vašim potřebám. Z těchto analýz pak můžete odvodit ukazatele pro Vaše budoucí obchody.

Aplikace Objednávky - chytré vyhodnocení a analýzy
TIMOCOM Marketplace - Sledování zásilek

Kontrola realizace objednávky

Díky našim funkcím je sledování zásilek zcela jednoduché. Oba obchodní partneři mají přehled o průběhu přepravních zakázek a mohou snížit potřebu dodatečné komunikace.

Co říkají naši zákazníci o aplikaci Objednávky

Dittrich Eiltransporte GmbH, Oliver Stiller

„S TIMOCOM Marketplace šetříme až 60 procent času při zadávání objednávek. Do formuláře můžeme vložit všechny údaje a odeslat. Nečekáme na e-maily s nějakými dopisními hlavičkami či potvrzeními o pojištění, ale rovnou všechno vyřizujeme online."

Oliver Stiller
Dittrich Eiltransporte GmbH
TIMOCOM ID 67066

WEMAS Absperrtechnik GmbH, Stefan Watzlawek

„Zpracování a vytváření objednávek se výrazně zrychlilo. Obrovskou výhodou pro nás je, že v TIMOCOM Marketplace máme uloženy veškeré naše objednávky a pro auditory tak máme všechny údaje uložené na jednom centrálním místě."

Stefan Watzlawek
WEMAS Absperrtechnik GmbH
TIMOCOM ID 340064

Optimalizujte Vaše obchodní procesy díky digitálním objednávkám!

Jako příkazce zadáváte objednávky digitálně v TIMOCOM Marketplace přímo Vašim obchodním partnerům.

Jako dopravce reagujete na objednávku přímo v TIMOCOM Marketplace, kde ji digitálně potvrdíte nebo odmítnete.

Používejte aplikaci Objednávky v TIMOCOM Marketplace.

Nahoru