Bezpečnost díky systému

Naše heslo zní „Důvěra je dobrá, kontrola je lepší!“ a jdeme ještě o krok dál: Nejenže kontrolujeme nové a stávající zákazníky, nýbrž Vám nabízíme i řadu dalších bezpečnostních služeb.

Login: Přístup k systému pro chytrou logistiku

Jedním z největších bezpečnostních rizik práce na počítači stále zůstává možnost odhalení uživatelského jména a hesla. V TIMOCOM proto k identifikaci nepoužíváme hesla. Jako zákazník TIMOCOM si u nás stáhnete svůj vlastní bezpečnostní přístup, resp. bezpečnostní klíč, který nazýváme Login. Po instalaci a zpřístupnění pak máte ze svého počítače pohodlný, autorizovaný přístup k systému pro chytrou logistiku.

Stejné bezpečnostní standardy používáme i v případě, když přistupujete do systému TIMOCOM z mobilní aplikace. Login společně s osobním PINem slouží jako přístup k účtu TIMOCOM v aplikaci dopravního barometru.

Vaše výhody:
  • Přidělení osobního bezpečnostního klíče při stažení: Login
  • Pohodlný přístup do systému
  • Přístup pouze pro autorizované uživatele
  • Nejedná se o zjistitelnou kombinaci uživatelského jména a hesla!

Jedna z našich velmi silných stránek: Technická bezpečnost

Bezpečnostní síť TIMOCOM zahrnuje také důsledné investice do nejmodernějších technologií IBM a Oracle. Jako zákazník TIMOCOM tak máte k dispozici prvotřídní hightech platformu, díky níž můžete pracovat rychleji a bezpečněji.

S TIMOCOM nezažijete žádná nepříjemná překvapení: Dvě fyzicky oddělená a nezávislá výpočetní centra na nejvyšší bezpečnostní úrovni jsou zárukou toho, že můžete pracovat nepřetržitě. Naše servery jsou totiž díky kompletním zálohovacím systémům optimálně dostupné také v případě katastrofy, takže systém pro chytrou logistiku TIMOCOM může dál běžet v obvyklé kvalitě.

TIMOCOM jako IT specialista poskytuje:
  • Norma ISO/IEC 27001 Energeticky úsporná výpočetní centra s certifikací
  • Bezpečný přenos dat díky kódovanému SSL spojení
  • 24/7 Nepřetržitá kontrola a obsluha vlastním IT oddělením
  • Několikanásobně redundantní připojení k internetu
  • Vysoce výkonný firewall a víceúrovňové systémy antivirové ochrany
  • Všechna data jsou „Hosted in Germany“
Hosted in Germany - bezpečnost dat u TIMOCOM
"S Vašimi daty zacházíme mimořádně opatrně! Proto má TIMOCOM značku kvality „Hosted in Germany". Data našich uživatelů jsou hostována v Německu, a proto se řídí německým právem - a především německým právem na ochranu údajů, které patří mezi nejpřísnější v Evropě."

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Přísné podmínky: Přístup k systému TIMOCOM

Transparentní, čisté, kompetentní - takové jsou obchody s TIMOCOM. Abychom našim zákazníkům mohli nabídnout maximální míru bezpečí, musí firmy, které chtějí pracovat s tímto systémem, splňovat určité podmínky. Díky tomu je již více než 130.000 uživatelů TIMOCOM v otázkách bezpečnosti v dobrých rukou. Tento přísný schvalovací proces vedl k tomu, že být zákazníkem TIMOCOM je dnes zároveň značkou kvality.

Bezpečnost u jednorázových přeprav i dlouhodobých kontraktů
  • Přístup do burzy je zpravidla umožněn až po 6 měsících existence firmy
  • Kontrola důležitých údajů o firmě před podpisem smlouvy
  • Prověření každého nového zákazníka
  • Trvalá kontrola zákazníků i po uzavření smlouvy

Společně za Vaše právo

V běžném pracovním dni se občas stane, že faktury nejsou zaplaceny včas. Pro tento případ je tu mezinárodní inkasní oddělení TIMOCOM. Jedná rychle a nekomplikovaně a rychle zjistí, jestli s takovými penězi lze ještě počítat. Výhodou u TIMOCOM je například také, že mezinárodním zákazníkům poradíme v jejich rodném jazyce.

Naše inkasní oddělení ale přináší ještě další výhodu: Členy sítě TIMOCOM se budou chtít stát převážně seriózní firmy.

Zjistit více >

S kontrolou předem budete mít jistotu

Naši zákazníci chtějí každý den efektivně a účinně používat logistický systém TIMOCOM - to je náš úkol. Protože samotné obchody uskutečňují zákazníci přímo mezi sebou, je přitom pochopitelně důležitá také řádná obchodní péče každého jednotlivce.

Infografika k TIMOCOM Identify
Prověření identity obchodního partnera:
  • Od potenciálního obchodního partnera si vyžádejte příslušnou nabídku z logistického systému TIMOCOM ve formě výtisku. Ihned tak prověříte, zda má tento partner přístup do systému pro chytrou logistiku.
  • V aplikaci Profily firem se podívejte na profil Vašeho potenciálního obchodního partnera. Díky funkci Dokumenty by měl mít na profilu uložené často požadované dokumenty, které slouží k identifikaci.
  • Porovnejte data uvedená v nahraných dokladech s údaji uloženými ve firemním profilu v adresáři firem.
  • Porovnejte údaje o kontaktní osobě, například zda se v profilu firmy shoduje uvedené jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa.

Budete-li mít po této kontrole ještě oprávněné pochybnosti o údajích obchodního partnera, služba TIMOCOM Identify Vám s jeho identifikací pomůže.

Co k identifikaci potřebujete:
  • Výtisk obchodním partnerem zaslané nabídky z logistického systému TIMOCOM
  • Kopie dokumentů uložených ve firemním profilu resp. zaslaných obchodním partnerem
  • Kompletně vyplněný formulář s uvedením odůvodnění Vašich pochybností
Kompletní podklady budou prostřednictvím e-mailu nebo faxu odeslány do TIMOCOM:

+420 412 430 431

info.cz@timocom.com

Formulář žádosti - stažení (PDF, 792 kB)

Komplexní bezplatné prověření provede tým TIMOCOM Identify maximálně do 5 pracovních hodin. Odpověď obdržíte písemně - v pracovní dny v době od 08:00 do 17:00.

Co můžete Vy sami udělat pro čisté obchody

S propracovanou, víceúrovňovou bezpečnostní sítí dělá TIMOCOM maximum pro to, aby při Vaší každodenní práci vše běželo bez problémů. Také Vy sami můžete jednoduchými prostředky a opatřeními přispět k podstatnému zvýšení Vaší bezpečnosti. Zde Vám nabízíme pár rad.

Váš seznam pro kontrolu nových obchodních partnerů

Váš seznam pro kontrolu nových obchodních partnerů

Již předem nejdůležitější pravidla pro čisté obchody

TIMOCOM standardně prověřuje své nové zákazníky ještě předtím, než jim umožní přístup do prvního systému pro chytrou logistiku v Evropě. Tím již udělá kus práce za Vás. Také Vy ale můžete každý den udělat něco pro Vaši bezpečnost.

Stačí provést několik málo kroků a podstatně tak snížit riziko „nečistých“ obchodů již před uzavřením smlouvy. TIMOCOM proto vytvořil seznam nejdůležitějších úkolů při prověřování nových obchodních partnerů. Další tipy pro předcházení krádežím nákladů naleznete také v následujícím příspěvku věnovaném společné celoevropské iniciativě společností TIMOCOM a SCHUNCK.

Kontrolní seznam pro ověření nových obchodních partnerů
Vaše bezpečnostní kontrola proti krádeži nákladu

Vaše bezpečnostní kontrola proti krádeži nákladu

Díky tomuto kontrolnímu seznamu ochráníte svou firmu před podvodem

Černé ovce nejsou v odvětví dopravy nic nového. Novinkou není ani to, že podvodníci jsou stále troufalejší. O to důležitější je používat účinné prostředky a opatření, která pomohou zabránit podvodům a krádežím.

Společnost TIMOCOM GmbH vyvinula ve spolupráci s OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG podrobný kontrolní seznam, který pomáhá firmám ověřit identitu obchodních partnerů ještě před uzavřením smlouvy. Odpovědným pracovníkům radíme, aby si tento seznam stáhli a ověřili si daného dopravce podle uvedených bodů.

Kontrolní seznam proti krádeži nákladů
nahoru

Souhlasím s používáním cookies na této stránce pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely analýzy. Více informací