Pečeť pro zkontrolované přepravní partnery

Na spotovém trhu je zadávání zakázek neznámým přepravním partnerům na denním pořádku. Pečeť Checked Company i vám pomůže rychle rozpoznat zkontrolované společnosti a poskytne vám další pomoc při rozhodování. Tím se zvýší transparentnost ve vašem procesu výběru. 

Checked Company – co to znamená?

Po schvalovacím procesu máte nyní možnost nechat se sami pravidelně kontrolovat na základě příslušných dokumentů (např. licence EU, výpis z obchodního rejstříku, pojistné smlouvy). Po úspěšné kontrole se ve vašem firemním profilu TIMOCOM zobrazí pečeť zkontrolovaného partnera Checked Company a bude viditelná pro všechny uživatele.

LP_business-partner-check_handshake_800x478px (1)

Jak se nechat zkontrolovat

Podmínkou účasti na službě Business Partner Check je, že jste zákazníkem TIMOCOM a máte sídlo v Německu nebo Polsku. Další země jsou plánovány.

  1. Zobrazit nastavení dokumentů: Přihlaste se jako obvykle do TIMOCOM Marketplace a zobrazte si nastavení dokumentů.
  2.  Udělení souhlasu se zpracováním údajů: Pro proces kontroly vašich dokumentů potřebujeme váš jednorázový souhlas se zpracováním údajů. Zásady ochrany údajů najdete zde.
  3.  Kontrola dokumentů: Kontrola již nahraných dokumentů se spustí automaticky a může trvat několik minut. Jakmile je kontrola dokončena, můžete vidět, které dokumenty již byly zkontrolovány.
  4.  Pozitivní kontrola: Následně můžete nahrát chybějící nebo neplatné dokumenty, aby mohl být proces kontroly dokončen. Po úspěšné kontrole obdržíte pečeť kvality Checked Company.

 

Proces kontroly dokumentů

Pokud nám udělíte souhlas se zpracováním údajů, může společnost TIMOCOM zkontrolovat vaše již nahrané a viditelné firemní dokumenty. Jejich platnost se kontroluje pomocí nejmodernějších technologií. Vaše údaje jsou během celého procesu zabezpečeny a bez vašeho souhlasu nebudou předány třetím stranám.

TIMOCOM-Business-Partner-Check

Business Partner Check: vaše výhody

Transparentnost

Zjednodušte si výběr přepravních partnerů ještě předtím, než s nimi začnete spolupracovat.

Úspora času

Snižte náročnost vlastní kontroly nových přepravních partnerů a urychlete své procesy

Podpora při rozhodování

Díky transparentním firemním profilům můžete přepravu zadávat ještě snadněji.

Často kladené dotazy

Kontrola je pro vás zdarma! Ve společnosti TIMOCOM je naší vysokou prioritou bezpečnost našeho Marketplace. Kromě našich přísných kritérií schvalování bychom vám rádi nabídli další úroveň transparentnosti při zadávání zakázek právě prostřednictvím Business Partner Check. 

Oprávněni jsou všichni jednatelé a osoby s rozhodovací pravomocí ve společnosti, jakož i všechny osoby, které mají plnou moc nebo oprávnění rozhodovat jménem společnosti. 

Svůj souhlas se službou Business Partner Check můžete samozřejmě kdykoli odvolat. Vezměte však prosím na vědomí, že zrušením souhlasu ztrácíte nárok na udělení pečeti Checked Company. V takovém případě bude oprávnění společnosti TIMOCOM GmbH pokračovat v pravidelné kontrole vašich dokumentů zrušeno. 

Chcete-li souhlas odvolat, přejděte do nastavení dokumentů a klikněte na možnost „Odvolat souhlas“.  

Kontrola trvá zpravidla jen několik málo minut. Ve výjimečných případech však může dojít ke zpoždění, například z důvodu technických poruch. Ve většině případů by však kontrola měla být dokončena během 10-15 minut. 

Jakmile je proces kontroly dokončen, můžete si jeho stav prohlédnout v přehledu dokumentů. Mohou nastat dva důvody, proč vaše dokumenty nejsou zkontrolovány. 

  1. Neplatné dokumenty: Pokud jsou vaše nahrané dokumenty označeny jako „neplatné“, měli byste se ujistit, že jste nahráli aktuální smluvní dokument. Pokud jsou vaše dokumenty správné a přesto se zobrazují jako neplatné, kontaktujte náš zákaznický servis. 
  2. Chybějící dokumenty: Pokud nahraný dokument nelze zkontrolovat, podívejte se, zda je ve vašem firemním profilu viditelný. 

Ostatní uživatelé Marketplace si mohou vaše dokumenty prohlédnout a stáhnout, jakmile budou úspěšně zkontrolovány. 

Úřední dokumenty jsou podrobeny vizuální kontrole. Nejsou požadována žádná prohlášení týkající se dalších charakteristik společnosti.

Platí zvláštní podmínky.

  • Výpis z obchodního rejstříku: Navštivte oficiální portál rejstříku, vyhledejte název své společnosti a stáhněte si „Výpis aktuálních údajů“.
     
  • Pojištění dopravy: Vyžádejte si od pojišťovny aktuální potvrzení o pojištění nebo si ho stáhněte z online portálu pojišťovny. 
     
  • Eurolicence: Požádejte u příslušného dopravního úřadu o vnitrostátní povolení k silniční nákladní dopravě nebo o licenci Společenství (eurolicence). Formulář žádosti můžete získat na místě nebo online.
     
Nahoru