skip navigation

Vyšší rychlost pro digitální vyřizování zakázek

Jaké výhody přináší systém TIMOCOM společnosti Dittrich Eiltransporte

Success Story Dittrich Eiltransporte & TIMOCOM

Erkrath / Obermichelbach, 18.04.2019 – Název firmy mluví za vše. Jasně říká, že tady pracuje tým, který je bleskurychlý, flexibilní a plní individuální přání. „Dittrich Eiltransporte není největší firmou svého druhu – ale jistě je jednou z nejosobnějších“, říkají její zaměstnanci sami o sobě. A tam, kde se propojuje rychlost, servis a pragmatická řešení orientovaná na zákazníky, tam je doma i systém pro chytrou logistiku od TIMOCOM.

„Při zadávání objednávek ušetříme 60 až 70 procent času“

Firma Dittrich je zákazníkem TIMOCOM deset let. Prostřednictvím systému vyřídila digitálně více než 1.000 přepravních objednávek – bez faxu, telefonu, kompletně bez papíru. Ve všedním dni používá firma Dittrich TIMOCOM jako systém pro zadávání přeprav dopravcům. Navíc firma sází na softwarové řešení Lavid. Přes tento systém jsou evidovány přepravní objednávky vlastních zákazníků a po zadání se zapíše jen dopravce.

Před používáním digitální správy objednávek od TIMOCOM byla objednávka přepravy zaslána přes Lavid externím dopravcům. Díky burze nákladů a správě objednávek integrovaným v systému je ale zasílání přepravních objednávek rychlejší. „Při zadávání objednávek ušetříme 60 až 70 procent času“, říká disponent a jednatel společnosti Oliver Stiller. „Objednávku vyřídíme vyplněním jednoho jediného okna. Jinak je všechno hned online. Máme zase více času na to, abychom se věnovali individuálním řešením pro naše zákazníky“, říká Stiller.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Thomas Dittrich založil firmu v roce 1994 se čtyřmi vozy. Dnes je portfolio jeho zákazníků mezinárodní, jeho firma je v dobré kondici také díky 230 vozům a partnerům po celém světě. 25 stálých zaměstnanců a 65 subdodavatelů se stará o spolehlivé a co nejrychlejší doručování zásilek, které mají naspěch.

V rámci TIMOCOM Challenge firma obsadila druhé místo mezi nejaktivnějšími zákazníky a získala tak osobní školení v Obermichelbachu. Během tohoto školení bylo mimo jiné vysvětleno, jak lze jednu přepravní objednávku zpracovávat více osobami a jak lze poptávky po dopravě používat místo e-mailového rozdělovníku. Tuto možnost ve firmě Dittrich sice znali, dosud ji ale nepoužívali. Nyní má být nejprve vyzkoušena s několika dopravci, aby se v praxi zjistila její možná přidaná hodnota. Jednomu novému kolegovi, který zanedlouho posílí tým dispečerů, byl vřele doporučen Update Pool. I ostatní disponenti již nyní využívají návody k vlastnímu dalšímu vzdělávání.

Jeden úkol si trojice disponentů pro IT odborníky z Erkrathu přece jen připravila. Přejí si, aby TIMOCOM zasílal příjemci objednávky přepravy e-mail. „Někteří dodavatelé digitální vyřizování zakázek od TIMOCOM ještě neznají, a proto nevědí, kde přesně objednávku najdou“, říká jeden z účastníků. E-mail by obsahoval stejný odkaz, který dodavatele dovede přímo k objednávce v systému pro chytrou logistiku TIMOCOM.

Firemní historie: trvale úspěšná

Před téměř 25 lety založil Thomas Dittrich firmu ve Fürthu – se čtyřmi vozy. Dnes je portfolio jeho zákazníků mezinárodní, firma je v dobré kondici, a to díky partnerům po celém světě a díky 230 vozům. 25 stálých zaměstnanců a 65 subdodavatelů je zárukou toho, že se zboží bezpečně a co nejrychleji dostane na místo – nehledě na to, jestli je pro zboží potřeba zajistit dozor formou on-board-courier nebo jestli je nutno expresní zboží dovézt jen na krátkou vzdálenost.

Více informací o Dittrich najdete na eiltransporte-dittrich.de.

Nahoru