skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

„Spolupráce je vynikající. Odpovědi dostáváme během 1-2 dní. U obtížnějších inkasních případů obdržíme i návrhy, jak jednotlivé případy co nejrychleji vyřešit.“

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Společnost Karzol-Trans byla založena v roce 1997 a její vedení má více než 20leté zkušenosti v oblasti mezinárodní a vnitrostátní dopravy. Vlastníky společnosti jsou soukromé osoby. Společnost má jednu pobočku v maďarském Monoru, kde se nachází základna pro kompletní opravy vozidel vhodná pro údržbu a opravy jak osobních, tak i užitkových vozů, včetně myčky vozidel a dílny na opravy karosérií. Na této pobočce je k dispozici také čerpací stanice AS24. Firma se zabývá mezinárodní dopravou se zaměřením na přepravu potravin a hluboko zmrazených produktů a specializovala se v oblasti vysoce kvalitní spedice také na přepravu citlivého technického zboží. Mezi její zakázky patří zejména přepravy do západní a jižní Evropy, realizuje však také přepravy do ostatních členských zemí Evropské unie.

V našem článku jsme hovořili se Zoltánem Joósem, jedním z majitelů Karzol-Trans.

TC: Můžete nám zmínit nějaký případ, kdy se podařilo obchodní problém vyřešit především díky naší službě Mezinárodní inkaso TIMOCOM?

ZJ: Jeden z našich partnerů neuhradil svůj závazek pod záminkou, že jsme při přepravě neodevzdali palety na výměnu. Našemu zaměstnanci, který má na starosti přepravy, se s ním ani po dlouhé korespondenci nepodařilo dosáhnout nějaké dohody. Podle smlouvy jsme nebyli povinni palety odevzdat. Po zprostředkování ze strany TIMOCOM byl zákazník ochoten uhradit celou částku za přepravu.

TC: Jak hodnotíte naši službu? Co si o naší službě myslíte?

ZJ: Pro naši firmu máme jednu kontaktní osobu. Ta nám pomáhá se staršími věcmi a s vyřizováním našich nových zakázek. Spolupráce je vynikající. Odpovědi dostáváme během 1-2 dní. U obtížnějších inkasních případů obdržíme i návrhy, jak jednotlivé případy co nejrychleji vyřešit.

TC: Doporučil byste inkasní službu od TIMOCOM také jiným firmám?

ZJ: Ano, protože nám to šetří mnoho práce a zbytečné právní procedury. Velmi výrazně se snížil počet pohledávek, které jsou po splatnosti déle než 30 dní.

Naše inkasní služba se vyplatí!

Zákazníci s nespolehlivou platební morálkou jsou zdrojem rizika pro všechny firmy. V případě problémů způsobených liknavými plátci nastupuje do akce advokát Alexander Oebel a jeho tým z TIMOCOM. Jsou připraveni pomoci všem zákazníkům TIMOCOM s mimosoudním vymáháním neuhrazených pohledávek. V minulém roce se podařilo vymoci tyto nedoplatky s účinností 89 % (2017).

Naše oddělení vymáhání pohledávek má kromě toho ještě jeden zvláštní dopad – snažíme se odradit problematické firmy od používání našeho softwaru, a tak se řada černých ovcí ani neodváží u nás registrovat.

Využijte i Vy naši inkasní službu! K manipulačnímu poplatku 20,00 € fakturujeme další odměnu výlučně až v případě, že vymáhání je úspěšné, a to v souladu s platnými německými zákony.

Nahoru