Pomocí funkce Sledování zásilek live můžete svému zadavateli a všem účastníkům přepravy poskytovat aktuální informace o stavu zásilky, odhadovaný čas příjezdu (ETA), dokumenty k zásilce a na vyžádání i údaje o poloze (GPS). Ušetříte si tak spoustu práce a stresu. Automatický přenos těchto informací vám, zadavateli a dalším účastníkům přepravy zvyšuje transparentnost vaší komunikace se všemi stranami na maximum. Pomocí těchto tří možných cest poskytnete potřebné informace.

Takto jednoduše pro vás funguje Sledování zásilek live

Sdílení stavu podle GPS
Sdílet stav prostřednictvím řidiče
Ruční sdílení stavu

Propojili jste již vámi používanou telematiku vozidla na TIMOCOM Marketplace? Pokud ano, v zadávací masce "Nová trasa/Propojit vozidlo" vyberte příslušnou registrační značku vozidla nebo přijímač GPS a aktualizace stavu se budou načítat automaticky.


Telematika ještě není propojená? Pak to můžete udělat přímo zde.

‌‌‌Sledování zásilek live

Nemáte přístup k GPS údajům řidiče? Aktualizace stavu můžete nechat zadávat řidiče. Pošlete mu všechny informace o trase na jeho chytrý telefon – např. prostřednictvím aplikace WhatsApp nebo e-mailu. Řidič nepotřebuje aplikaci a nemusí se registrovat. Otevře trasu v prohlížeči svého chytrého telefonu a ručně zadá stav. Do aplikace může řidič nahrát také dokumenty, jako je např. doklad o dodání, a zaslat je přímo vám. 


Brzy k dispozici: Alternativně může váš řidič také automaticky sdílet stav s aplikací LKW.APP od Aparkado. Za tímto účelem mu rovněž dle popisu výše pošlete odkaz s údaji o trase. Po kliknutí na odkaz se v prohlížeči chytrého telefonu řidiče otevře aplikace TIMOCOM. Dalším kliknutím se řidič dostane do aplikace LKW.APP, kde se zobrazí údaje o trase a další pokyny. Aktualizace stavu se pak automaticky sdílejí prostřednictvím funkce GPS chytrého telefonu, takže řidič nemá žádnou další práci.

Sledování zásilek live

Žádná z výše uvedených možností pro vás není proveditelná? Stav zásilky můžete zadat i ručně v podrobnostech o zásilce na TIMOCOM Marketplace. Položky „Propojit vozidlo“ a „Propojit řidiče“ prostě ponecháte prázdné. Přejděte na Sledování zásilek a otevřete požadovanou zásilku. Zde můžete ručně zadat příslušný stav (od „Odjezd na místo nakládky“ po „Vykládka ukončena“).

‌‌Sledování zásilek live

TIMOCOM Sledování zásilek live můžete využívat kdykoli a bez dalších nákladů – jako zadavatel i jako dodavatel. Přáli byste si více komfortu, např. prostřednictvím poradenství nebo propojení se systémem TMS/ERP? Rádi to s vámi projednáme.

Obdrželi jste objednávku přepravy prostřednictvím TIMOCOM Marketplace? Pak ji přijměte a naplánujte ji. Stačí několik kliknutí a můžete propojit své vozidlo nebo odeslat všechny potřebné informace do chytrého telefonu vašeho řidiče.


Obdrželi jste objednávku přepravy e-mailem? Pak ji zadejte zde a naplánujte zásilku (zásilky) dle objednávky.
 

Ne, řidič si nemusí stahovat aplikaci ani se registrovat, aby mohl sdílet stav. Data se buď přenášejí automaticky prostřednictvím telematického systému vozidla, nebo můžete řidiči poslat všechny informace o jízdě do jeho chytrého telefonu – například prostřednictvím aplikace WhatsApp nebo e-mailu. Řidič pak může otevřít trasu v prohlížeči na svém chytrém telefonu a zadat stav ručně. 
 

Pokud váš řidič již používá aplikaci LKW.APP od společnosti Aparkado, může ji použít i pro sdílení stavu s vámi. Je nutné stáhnout aplikaci předem.

Po otevření odkazu může řidič vyvolat trasu a vyrazit. Nastavením stavu řidič udává, v jaké fázi přepravy se právě nachází. Aktualizace stavu se automaticky přenášejí na TIMOCOM Marketplace, takže disponent může kdykoli sledovat, kde se zásilka nachází.

Přehled trasy_2

Dokumenty lze snadno přidávat, a to i přímo z fotoaparátu mobilního telefonu.

Nahrání dokumentu

Pro zajištění sledování zásilek live je nutné směrovat data přes systémy TIMOCOM. Data používáme cíleně za účelem umožnění komunikace mezi zadavatelem a dopravcem. TIMOCOM poskytuje prostředky, které zajišťují, že ostatním účastníkům jsou vždy předávány pouze ty informace, které je skutečně nutné předat. K předávání dat nezúčastněným subjektům nedochází. Příslušný vlastník údajů si vždy zachovává kontrolu nad svými údaji a v rámci sledování zásilek live rozhoduje o tom, v jakém okamžiku a v jakém rozsahu budou údaje zpřístupněny a sdíleny.

Údaje, které TIMOCOM shromažďuje a zpracovává, jsou ukládány na serverech v Evropě. Datová centra používaná společností TIMOCOM jsou certifikována podle normy ISO/IEC2700.

Ochrana údajů přepravce má pro TIMOCOM vysokou prioritu. Zpracování osobních údajů řidiče redukujeme na minimum. Zejména nevytváříme z údajů z GPS žádné profily pohybu osob a vozidel. Kromě toho se vyhýbáme shromažďování osobních údajů a neuvádíme žádná jména, e-mailové adresy atd.

Seznamte se s TIMOCOM Sledováním zásilek live

Velmi rádi vám jej představíme a zodpovíme vaše dotazy.

Seznamte se s TIMOCOM Sledováním zásilek live

Velmi rádi vám jej představíme a zodpovíme vaše dotazy.

Nahoru