skip navigation

Kompletní proces ve Smart Logistics System

Vyřizujte objednávky s Vašimi obchodními partnery přímo v systému od TIMOCOM. Díky digitálnímu procesu komunikujete rychle a navíc šetříte čas při zadávání údajů. Všechny objednávky jsou automaticky překládány do příslušného jazyka, proto neexistují jazykové bariéry a neztrácíte čas. Vaší další výhodou je přehledné zobrazení v porovnání s jinými komunikačními kanály, jako je například e-mail.

S TIMOCOM navíc vsadíte na vysokou bezpečnost dat. Data vždy zůstanou pouze příslušnému zákazníkovi, jsou tedy chráněna před přístupem nepovolaných osob. Všechny servery se nachází v Německu, takže pro ně platí německý zákon na ochranu údajů. Žádná data se nedostanou do zahraničí.

Chcete využívat správu objednávek pro poptávky po dopravě? Rádi Vám pomůžeme.

Kontaktujte nás!

+420 412 430 430

Vaše výhody:

Optimalizujete Vaši komunikaci díky kompletně digitalizované správě objednávek.

Získáte jistotu díky právně závazným smluvním dokumentům.

Překonáte jazykovou bariéru díky automatickému zasílání objednávky v jazyce Vašeho obchodního partnera.

Personalizujete Vaše objednávky pomocí firemního loga, Vašich dokumentů týkajících se přepravy a generátoru čísel objednávek.

Profitujete z úspory času, které dosáhnete díky vytvoření předloh pro opakované objednávky.

Využijete statistiky pro Vaše budoucí obchodní rozhodnutí.

Digitální správa objednávek

Oba obchodní partneři mají možnost přehledně spravovat přepravní objednávky a mají stále přesný přehled o jejich stavu – digitálně na jednom centrálním místě.

Zadávání a správa objednávek pro nákladní vozy ve Smart Logistics System

Urychlení procesů

Díky rychlému zadávání údajů ušetříte hodně času. Důvody: úzká integrace s naší Burzou nákladů a Poptávkami. Také naše funkce kopírování a vytváření předloh a inteligentní automatické vyplňování zajistí, že všechny údaje o Vaší objednávce můžete zadávat rychle.

Rychlé zobrazení a zadávání údajů o objednávkách

Zjednodušené vyhodnocení

Analyzujte Vaše obchodní vztahy a čísla pomocí našich vyhodnocovacích funkcí, které lze individuálně uzpůsobit Vašim potřebám. Z těchto analýz pak můžete odvodit ukazatele pro Vaše budoucí obchody.

Vyhodnocování obchodních vztahů a objednávek přímo v systému

Kontrola realizace objednávky

Díky našim funkcím je sledování zásilek zcela jednoduché. Oba obchodní partneři mají přehled o průběhu přepravních zakázek a mohou snížit potřebu dodatečné komunikace.

Trvalý přehled o realizaci objednávek s integrovaným sledováním vozidel

Co říkají naši zákazníci o aplikaci Objednávky

Dittrich Eiltransporte GmbH, Oliver Stiller

„Se systémem od TIMOCOM šetříme až 60 procent času při zadávání objednávek. Do formuláře můžeme vložit všechny údaje a odeslat. Nečekáme na e-maily s nějakými dopisními hlavičkami či potvrzeními o pojištění, ale rovnou všechno vyřizujeme online."

Oliver Stiller
Dittrich Eiltransporte GmbH
TIMOCOM ID 67066

Úspěšná realizace v praxi a video >
WEMAS Absperrtechnik GmbH, Stefan Watzlawek

„Zpracování a vytváření objednávek se výrazně zrychlilo. Obrovskou výhodou pro nás je, že v systému od TIMOCOM máme uloženy veškeré naše objednávky a pro auditory tak máme všechny údaje uložené na jednom centrálním místě."

Stefan Watzlawek
WEMAS Absperrtechnik GmbH
TIMOCOM ID 340064

Úspěšná realizace v praxi a video >

Optimalizujte Vaše obchodní procesy díky digitálním objednávkám!

Jako příkazce zadáváte objednávky digitálně v systému od TIMOCOM přímo Vašim obchodním partnerům.

Jako dopravce reagujete na objednávku přímo v systému od TIMOCOM, kde ji digitálně potvrdíte nebo odmítnete.

Hosted in Germany – bezpečnost dat u TIMOCOM

S Vašimi daty zacházíme mimořádně opatrně! Proto má TIMOCOM značku kvality „Hosted in Germany". Data našich uživatelů jsou hostována v Německu, a proto se řídí německým právem – a především německým právem na ochranu údajů, které patří mezi nejpřísnější v Evropě.

Používejte aplikaci Objednávky ve Smart Logistics System.

Vyzkoušet zdarma

Máte dotazy? Rádi Vám pomůžeme:

+420 412 430 430

Nahoru