
Spravujte přepravní objednávky centrálně a digitálně
Evidence přepravních objednávek od externích příkazců centrálně na jednom místě
Využijte sledování objednávky pomocí propojení objednávek a GPS zařízení
Archivujte své objednávky přeprav: Nabízíme 10 let úschovy
Kompletní proces v systému pro chytrou logistiku
Vyřizujte přepravní objednávky s Vašimi obchodními partnery přímo v systému TIMOCOM. Díky digitálnímu procesu komunikujete rychle a navíc šetříte čas při zadávání údajů. Všechny objednávky jsou automaticky překládány do příslušného jazyka, proto neexistují jazykové bariéry a Vy neztrácíte čas. Vaší další výhodou je přehledné zobrazení v porovnání s jinými komunikačními kanály, jako je například e-mail.
S TIMOCOM navíc vsadíte na vysokou bezpečnost dat. Data vždy zůstanou pouze příslušnému zákazníkovi, jsou tedy chráněna před přístupem nepovolaných osob. Všechny servery se nachází v Německu, takže pro ně platí německý zákon na ochranu údajů. Žádná data se nedostanou do zahraničí.
Vaše výhody:
Rychlá komunikace díky digitálnímu zpracování
Oboustranná záruka díky závazné smlouvě
Přepravní objednávky v příslušném jazyce
Personalizace přepravních objednávek pomocí firemního loga, dokumentů a generátoru čísel objednávek
Předlohy pro opakující se objednávky a možnost jejich opětovného použití
Přehledné statistiky pro budoucí obchodní rozhodování
Jednoduše vyřizovat objednávky elektronicky
Oba obchodní partneři mají možnost přehledně spravovat objednávky přeprav a mají stále přesný přehled o jejich stavu - digitálně na jednom centrálním místě.

Chytře šetřit čas
Díky rychlému zadávání údajů ušetříte hodně času. Důvody: úzká integrace s naší burzou nákladů a poptávkami. Také naše funkce kopírovat a předlohy a inteligentní automatické vyplňování zajistí, že všechny údaje pro Vaše objednávky přeprav můžete zadávat rychle.

Vytvářet chytrá vyhodnocení a analýzy
Analyzujte Vaše obchodní vztahy a čísla s pomocí našich vyhodnocovacích funkcí, které lze individuálně uzpůsobit Vašim potřebám. Z těchto analýz pak můžete odvodit ukazatele pro Vaše budoucí obchody.

Mějte jednoduše o všem přehled
Díky našim funkcionalitám je sledování zásilek zcela jednoduché. Oba obchodní partneři mají přehled o průběhu přepravních zakázek a mohou snížit potřebu dodatečné komunikace.

Co říkají naši zákazníci

"Se systémem TIMOCOM šetříme až 60 procent času při zadávání zakázek. Do formuláře můžeme vložit všechny údaje a odeslat. Nečekáme na e-maily s nějakými dopisními hlavičkami či potvrzeními o pojištění, ale rovnou všechno vyřizujeme online." > Přečíst success story (PDF)

"Zpracování a vytváření objednávek se výrazně zrychlilo. Obrovskou výhodou pro nás je, že v systému TIMOCOM máme uloženy veškeré naše objednávky přeprav a pro auditory tak máme všechny údaje uložené na jednom centrálním místě." > Přečíst success story (PDF)
Optimalizujte Vaše obchodní procesy díky elektronickým objednávkám přeprav!
Jako příkazce zadáváte přepravní objednávky digitálně v systému TIMOCOM přímo Vašim obchodním partnerům.
Jako dopravce reagujete na objednávku přepravy přímo v systému TIMOCOM, kde ji digitálně potvrdíte nebo odmítnete.

S Vašimi daty zacházíme mimořádně opatrně! Proto má TIMOCOM značku kvality „Hosted in Germany". Data našich uživatelů jsou hostována v Německu, a proto se řídí německým právem - a především německým právem na ochranu údajů, které patří mezi nejpřísnější v Evropě.