Potvrzujte objednávky přímo a hned se pusťte do realizace

  • Ušetřete čas a výdaje díky přímému, digitálnímu a právně závaznému potvrzení/zadání objednávky.
  • Vyhnete se chybám díky automatickému přenosu kmenových dat a údajů o přepravě do Vašeho TMS.
  • Využijte zcela automatizované zasílání Vašich objednávek v jazyce příjemce.

Takto funguje rozhraní Objednávky – automaticky a s právní závazností

Pokud jste se rozhodli pro dopravce, zaslání smlouvy se provede automaticky pomocí rozhraní Objednávky. Díky tomu se vyhnete otravnému čekání na e-maily a dodatečnému vyžadování nezbytně nutných dokumentů. Zadání, potvrzení, archivace – všechny tyto procesy se díky rozhraní zeštíhlí a urychlí.


Naši partneři pro rozhraní Objednávky

Chcete více informací?

Rezervujte si schůzku s naším odborníkem nebo nás kontaktujte na níže uvedeném telefonním čísle nebo e-mailu:

Nahoru