04.11.2013

Ještě více nákladů u TimoCom

Düsseldorfská společnost je mnohem víc než jen poskytovatel burzy nákladů

(1)

Společnost TimoCom představila nová ohromující čísla, která jasně dokazují, že její produkty jsou nepostradatelnou výbavou každého, kdo chce v oblasti dopravy podnikat efektivně a úspěšně. Nová data zároveň potvrzují, že TimoCom není jen burza nákladů. Svým zákazníkům věnuje maximální péči a nabízí jim mnohem více.

Takový výsledek tu ještě nebyl – v TC Truck&Cargo® se denně zobrazí až 450 tisíc nákladů a volných vozů! TimoCom tak opět posouvá hranice a zároveň přesvědčivě upevňuje své výjimečné postavení mezi platformami pro dopravu. „Je pochopitelně skvělé, že naše zákazníky můžeme informovat o tak pozitivním vývoji,“ raduje se Marcel Frings, zástupce společnosti TimoCom. „Rychlý růst považujeme mimo jiné za výsledek našeho úsilí a inovací, které jsme realizovali u dalších produktů. Díky tomu se také podařilo rozšířit okruh našich stálých zákazníků v rámci celé Evropy.“ TimoCom zároveň dosáhl další pomyslné mety – již 100 tisíc uživatelů se stará o to, aby v burze nákladů bylo skutečně rušno – a nejen tam.

 

Nadstandardní výbava je u TimoCom často zdarma

Podíváme-li se za hranice burzy nákladů na další nabídku TimoCom, je okamžitě jasné, že se firma stala komplexním poskytovatelem služeb pro odvětví dopravy. Patrné je to hned u její stálice – burzy TC Truck&Cargo®, jejíž bezplatnou součástí je od září 2012 také burza skladových prostor, ve které lze nabízet a vyhledávat skladové a logistické plochy.

Ani tím to však ještě nekončí. TimoCom nabízí celkem tři produkty plus nejrůznější aplikace a řadu dalších služeb, které jsou zákazníkům k dispozici zdarma. Jsou to ostatně právě tyto doplňkové nabídky, které výrazně usnadňují každodenní práci v dopravě.

Nejnovějším produktem je TC eMap®, výkonné řešení pro kalkulace a sledování vozidel. TimoCom tak není jen jediným poskytovatelem burz nákladů, který nabízí platformu pro sledování vozidel nezávislou na výrobci. V TC eMap® mají zákazníci k dispozici i praktický plánovač tras, který díky spolupráci s Nokií představuje nejobsáhlejší mapový materiál na trhu, a to včetně satelitních a aktuálních dopravních dat.

Také TC eBid®, platforma pro výběrová řízení v dopravě, se během svého čtyřletého působení na trhu velice dobře etablovala. Vše, co se týká dlouhodobých a pravidelných přeprav, najdou uživatelé právě tam. Za dobu její existence bylo přes TC eBid® realizováno již více než 20 tisíc výběrových řízení.

 

Člověk a IT jako součást servisu

Aby dostála trvale rostoucím nárokům na výkonnost IT, plánuje firma raději velkoryse a dlouho dopředu. Má k tomu dobrý důvod: „Jsme si plně vědomi naší zodpovědnosti vůči evropským dopravním a logistickým firmám. Nejen pro naše zákazníky, ale i pro nás samotné by byla katastrofa, kdyby platformy TimoCom náhle nebyly dostupné. Právě v této oblasti se skutečně vyplatí průběžné investice. Za posledních dvanáct měsíců činila dostupnost našich produktů – počítáno při nepřetržitém provozu 365 dní v roce – 99,56 %. A toto číslo již zahrnuje plánované práce na údržbě,“ objasňuje Frings.

Intenzivní nárůst počtu nabídek a uživatelů TimoCom nepociťují jen datové kabely, servery a programy. Posily v podobě nových kolegyň a kolegů získali také zaměstnanci oddělení péče o zákazníky, takže komunikace s nimi může probíhat na osobnější úrovni. Žádné dotazy nezůstanou bez odpovědi a případné problémy bez svých řešení. Rozšíření týmu má rozhodně opodstatnění, neboť 54 zaměstnanců zákaznických linek v Německu, Polsku, Maďarsku a České republice vyřídí přes 2 tisíce hovorů denně, což je více než 40 tisíc telefonátů měsíčně.

 

TimoCom tedy celkově předkládá úctyhodná data, ze kterých může mít radost každý zákazník. Dokládají totiž, že je firma trvale rostoucím a spolehlivým partnerem. Závěrečné číslo již proto asi nikoho nepřekvapí – v aktuálním průzkumu uvedlo 94,3 % zákazníků, že jsou s TimoCom naprosto spokojeni.

Stáhnout tiskovou zprávu
Nahoru