Jak bezpečný je TIMOCOM?

Bezpečnost na spotovém a kontraktním trhu
  • Přístup do burzy je zpravidla umožněn až po 6 měsících existence firmy
  • Kontrola důležitých údajů o firmě před podpisem smlouvy
  • Prověření každého nového zákazníka
  • Trvalá kontrola zákazníků i po uzavření smlouvy
Ověření nových zákazníků

Určitě si ještě vzpomínáte na ověřování před Vaším začátkem u TIMOCOM... 

Přístup do TIMOCOM Marketplace je přísně regulován. Společnosti, které chtějí systém využívat, musí splňovat určité požadavky. Jedině tak můžeme zajistit, aby obchody u nás probíhaly transparentně, čistě a kompetentně. Díky tomuto přísnému schvalovacímu procesu se již více než 156.000 uživatelů TIMOCOM cítí být v dobrých rukou. Splnění těchto přísných požadavků se pro zákazníky společnosti TIMOCOM stalo znakem kvality.

Bezpečnostní software

Kromě kontroly nových zákazníků pracuje náš bezpečnostní software nepřetržitě na rozpoznávání potenciálně podvodných aktivit. Všechny transakce a akce jsou v TIMOCOM Marketplace analyzovány s cílem odhalit nesrovnalosti nebo podezřelé chování. V případě podezřelých aktivit je našim zaměstnancům automaticky zaslán kontrolní dotaz. Udělají vše potřebné pro objasnění situace a v případě potřeby přijmou další opatření.

Přidat uživatele

Jak vytvořit nového uživatele?

Chcete-li ke svému účtu TIMOCOM přidat nového zaměstnance, máte dvě jednoduché možnosti:

  1. Na naší webové stránce použijte tlačítko „Přidat uživatele“, které vás přesměruje na tento odkaz: Přidat uživatele (timocom.com).
  2. Alternativně můžete použít odpovídající dlaždici na úvodní stránce Marketplace.

V obou případech jednoduše postupujte podle dalších pokynů a svého zaměstnance můžete aktivovat snadno a rychle.

Jak převést existující účet na nového uživatele?

Chcete-li účet převést na svého nového zaměstnance, přejděte na tento odkaz: shop.timocom.com a proveďte registraci.

Jakmile registraci dokončíte, zavolejte nám na číslo +420 412 430 430. Některý z pracovníků našeho zákaznického servisu pak pro vás účet přepíše.

Heslo

Jak si změnit heslo?

  1. Otevřete „Nastavení“ v TIMOCOM Marketplace.
  2. Poté vyberte možnost „Přihlášení“ a „Změnit heslo“.
  3. Budete okamžitě přesměrováni a můžete si heslo znovu nastavit. 

Jak vyloučit firmy z vyhledávání přeprav?

Je nám líto, pokud máte s některou společností špatné zkušenosti. Samozřejmě chápeme, že byste v budoucnu raději spolupracovali s jinými obchodními partnery.

Proto máte možnost některé společnosti z vyhledávání přeprav a volných vozů prostřednictvím tzv. seznamů vyloučených přímo v Marketplace vyloučit. V budoucnu tak již nebudete dostávat nabídky na přepravu ani pozvánky do výběrových řízení od společností ze seznamu vyloučených a můžete se opět těšit na nové potenciální obchodní partnery.

Pozor: Společnosti na Vašem osobním seznamu vyloučených Vás budou moci i nadále kontaktovat e-mailem nebo si prohlédnout Vaše zveřejněné nabídky přeprav. 

Návody a nápověda
Chceme znát Váš názor!

Potřebujeme Vaše superschopnosti, abychom mohli vylepšit naše návody a nápovědu! Zabere to jen pár kliknutí - slibujeme!

Nahoru