Jak se vyhnout jízdám naprázdno s 5 tipy od TIMOCOM
„Najít objednávky přeprav“
153,7 milionů ze 408,8 milionů jízd nákladních vozidel v Německu v roce 2021 byly jízdy naprázdno. To je téměř 38 procent. Čísla Spolkového úřadu pro nákladní dopravu dokládají, že najít vhodný náklad a vyhnout se tak jízdě naprázdno, může být navzdory aktuálně vysokému počtu nabídek náročné. A právě tady pomůže TIMOCOM se svým Marketplace. Ten je synonymem optimalizace vytížení a efektivního používání zdrojů.
„Chci najít přepravy.“ – Mnozí z Vás to znají a možná, že i právě Vy jste si už dnes také něco takového řekli?
Různé možnosti, jak se vyhnout jízdám naprázdno a zvýšit obrat, Vám představíme v následujících 5 tipech.
Pojďme společně pracovat proti velkému množství nákladných a neekologických jízd naprázdno. Přesvědčte se nezávazným testem o mnohostrannosti TIMOCOM Marketplace:
Získat objednávky přeprav: Takto dosáhnete svého cíle
38 procent jízd naprázdno v Německu. Překvapilo Vás toto číslo nebo odráží Vaši realitu? Společně můžeme toto vysoké číslo snížit. S následujícími 5 tipy totiž můžete v TIMOCOM Marketplace dosáhnout toho, že na konci dne budete mít sjednáno co nejvíce lukrativních objednávek:
1. Hledat přepravu
Zboží je složeno a Vy se nechcete vracet naprázdno. Domluvená přeprava se nekoná, Váš nákladní vůz stojí nevyužitý a Vy musíte stejně platit režijní náklady.
V aplikaci Přepravy, malé části burzy nákladů od TIMOCOM, můžete filtrovat individuálně podle přeprav, které můžete přepravit. Kromě různých možností dotazů v oblasti relací máte v rozšířeném filtru hledání k dispozici další způsoby vyhledávání. Našli jste zajímavou nabídku přepravy? Kontaktujte Vašeho potenciálního zadavatele přímo z nabídky přepravy a v aplikaci si hned spočítejte náklady Vaší dopravy.
2. Nabídnout volný vůz
Je s podivem, že většina dopravců sice hledá přepravu, ale své volné vozy nutně neinzerují. Náročnost? Stejně malá jako při hledání přepravy.
Právě v době, kdy počet přeprav přesahuje počet volných vozů, na sebe může Vaše nabídka nákladního vozu přitáhnout pozornost - a tím pádem na Vás jako na kvalifikovaného dopravce. Kde můžete naložit, kam můžete jet, co můžete přepravit atd. - nabídněte to. Vždy mějte na paměti: I zasilatelé používají burzu nákladů, aby pro své zboží našli přepravce a zvládli tak nedostatek řidičů. Budou určitě vděční, když najdou vhodný vůz. Proč ne právě ten Váš?
3. Vyhledat dokládku
„Vlastně už mám dost, ale dezert se ještě vejde.“ – Tak nebo nějak podobně by se dalo opsat téma „dokládky“. Už jste naložili hlavní přepravu, ale na ložné ploše ještě zbývá trochu místa.
Ať spontánně nebo opakovaně - mezi nabídkami přeprav v TIMOCOM Marketplace naleznete nejen kompletní, nýbrž také dílčí náklady, které můžete vzít jako dokládku. V tom případě postupujete naprosto stejně jako při běžném vyhledávání přeprav. Rozdíl je, že trasa je již stanovena podle hlavní přepravy. Využijte rostoucí poptávku po individualizaci výroků. V důsledku změněných potřeb zákazníků a silně kolísajícího spotřebního chování se množství zboží stále zmenšuje. Profitujte z toho - naplňte Váš ložný prostor a zvyšte obrat.
4. Propagujte své služby
Více než 50.000 prověřených podniků tvoří síť v TIMOCOM Marketplace. Vybudujte si Vaši vlastní síť z těchto podniků. Jak? Stačí pouze několik kliknutí v Marketplace od TIMOCOM.
Ohodnotí-li Vás Vaši zákazníci dobře, pak již jen to přiláká další objednatele. Můžete však jít nad rámec tohoto standardu a představit své služby ve Vašem firemním profilu. Kromě kontaktních údajů tam nahrajte často používané dokumenty, které pak při každém uzavírání obchodu nemusíte posílat znovu. Dále je zde možné uvést informace o Vašem vozovém parku, relacích a přepravovaném zboží. Přes funkci vyhledávání v profilech jste pak navrhováni jako partneři. Ukažte, co umíte - propagujte své podnikání přímo v Marketplace!
5. Používejte výběrová řízení
Stále dokola jízdy naprázdno, stále dokola hledání nákladu. Kdo na to nemá náladu, tomu budou vyhovovat pravidelné přepravy pro stálé zákazníky. Už jistě tušíte, že i na to se v TIMOCOM Marketplace něco najde.
V aplikaci Výběrová řízení máte možnost uzavírat dlouhodobější kontrakty. Jak zadavatelé, tak i spedice a přepravci zde zadávají své pravidelné přepravy, pro které hledají dodavatele. I přepravci? Ano, protože se může stát, že z různých důvodů vznikají převisy přeprav - a to i pravidelně. Výběrová řízení filtrujete na podobném principu, jako nabídky přeprav, potom odevzdáte nabídku. Firma, která zadala výběrové řízení, si na konci zvolí dodavatele. Kdo ví, možná i Vy budete mít již brzy pevného zadavatele, se kterým budete moci vyrovnat část Vašich jízd naprázdno.
Změnit zvyklosti, chopit se iniciativy, vytížit volné vozy
Jak vidíte, existuje mnoho možností, jak se vyhnout jízdám naprázdno a je vždy vhodné mít TIMOCOM Marketplace jako eso v rukávu. Rozhodující je nečekat na zakázky, protože dopravců je hodně.
Pokud budete
- nejenom hledat, ale také inzerovat,
- spolehliví a nasbíráte kladná hodnocení,
- dobře prezentovat Vaši firmu v síti TIMOCOM a
- v ideálním případě poskytovat maximální transparentnost, např. s pomocí GPS trackingu nebo live sledování zásilky,
pak jste na velmi dobré cestě k optimalizaci vytížení.
Pojďme společně pracovat proti velkému množství nákladných a neekologických jízd naprázdno. Přesvědčte se nezávazným testem o mnohostrannosti Marketplace od TIMOCOM:
Mohlo by Vás také zajímat:
Digitální logistika snadno a rychle! Jak může firma profitovat z digitální logistiky
TIMOCOM Pomoc při rozjezdu: Takto získáte zakázky!
Co se skrývá za úspěchem burzy nákladů od TIMOCOM, není žádným tajemstvím