Z domova 28.04.2020
3

Jak se daří našim zákazníkům v době koronakrize? Bauer česká spedice s.r.o

#wetrustinlogistics #KeinTagOhneLogistik #bezlogistikytonejde

Bauer česká spedice s.r.o.

Lze udržet stabilitu v této neobvyklé době? „Mít sehraný tým lidí, kteří s vámi pracují je dar, protože díky našim skvělým dispečerkám jsme dosud neodstavili ani jedno vozidlo“ říká David Klačanský, vedoucí pobočky BAUER česká spedice s.r.o.

Jaký dopad má stávající situace na oblast Vašeho podnikání? Můžete zhodnotit vliv na Vaše standartní procesy po prvním měsíci pandemických opatření?

Díky našim schopným dispečerkám, kterým patří velký dík, jsme i přes občasné výpadky nebyli zatím nuceni odstavit ani jedno vozidlo. Samozřejmě ale pociťujeme velký úbytek poptávky. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku jsme zaznamenali 45% pokles. Problémy zaznamenáváme i ve chvíli, kdy by odesílatel byl schopen expedovat, ale vzhledem k situaci na místě dodání zboží není možné přepravu realizovat. Díky tomu jsme byli nuceni rozšířit skladové kapacity. Osobně jsem jako největší problém od počátku vnímal absolutní nedostatek relevantních informací k celé situaci, kdy jsme velmi často obdrželi různé názory a často i přímo protichůdná vyjádření. Na mezinárodní dopravu má také velký vliv absentující koordinace opatření v rámci Evropy, kdy si každý stát určuje vlastní předpisy a pravidla. Například naše chaotické kontroly na hranicích…

Setkáváte se s dumpingem cen ze strany zákazníků? Jak na takové nabídky reagujete?

S našimi stálými zákazníky jsme žádný problém ohledně cen řešit nemuseli. Obvykle máme jednosměrné přepravy a chybí nám zpátečky, a tak vytěžujeme vozidla z různých spedičních programů. Rádi využíváme i burzu nákladů v TIMOCOM. Mnoho zadavatelů ale bohužel nynější velký nedostatek přeprav zneužívá a nabízí je za velmi nízké ceny. Jelikož ale vozidla potřebujeme zpět pro naše zákazníky, musíme dodržovat legislativní předpisy pro kabotážní přepravy a také brát ohled na řidiče, aby se dostali rozumně domů, tak jsme nuceni často za tyto dumpingové ceny přepravy nabírat.

Čím musí být kamion řidiče vybaven, aby mohl dnes pohodlně a bezpečně cestovat? Mnoho řidičů si stěžuje na uzavřené restaurace a odpočívadla, jaké zkušenosti mají Vaši řidiči?

Samozřejmě kromě již standardní výbavy, která je nutná pro provoz vozidel, obdržel s ohledem na současná rizika každý náš zaměstnanec ochranné roušky a respirátory. Řidiči pak následně také jednorázové rukavice, gumové omyvatelné rukavice a antibakteriální sprej. Ze začátku jsme měli problém asi jako každý toto sehnat. Nyní se situace v tomto ohledu již znatelně zlepšila.

Pro naše řidiče jsou zavřené restaurace a odpočívadla velkou komplikací. Jednak jim chybí možnost se při cestách občerstvit tak, jak jsou zvyklí, a současně jde i o problém s nedostatkem sociálního zázemí a sprch. S tím souvisí také fakt, že i spousta čerpacích stanic uzavřela své toalety pro veřejnost a nyní nemohou řidiči využívat ani zázemí našich zákazníků, kde je to za normálních okolností možné.

Využili jste naši nabídku převedení na home office pro Vaše zaměstnance?

Byli jsme na to technicky připraveni a hned v prvopočátku jsme i díky

Jak se daří našim zákazníkům v době koronakrize? Bauer česká spedice s.r.o
zákaznické podpoře TIMOCOM zareagovali a připravili vzdálené přístupy a přípravu systémů tak, abychom mohli pracovat z domova. Nicméně po zvážení situace jsme zůstali v kancelářích. Zavedli jsme však střídavé směny na pracovišti tak, abychom se vzájemně nepotkávali. Priorita byla mít otevřeno vždy podle obvyklé pracovní doby, a to s ohledem na naše zákazníky a současně naše řidiče, kdy občasný osobní kontakt nelze zcela vyloučit.

O společnosti:

Bauer česká spedice s.r.o. je spediční a dopravní firma s dlouhodobou tradicí se sídlem v Německu. Založena byla v roce 1990. Od roku 2005 má zastoupení i v České republice.

Její vozovou flotilu tvoří standartní plachtové návěsy, návěsy vybavené JOLODOU pro přepravy papírových rolí, návěsy na přepravu svitků a speciální 13,6 m dlouhé plachtové návěsy vybavené sklopným hydraulickým čelem a paletovým vozíkem. V Ústí nad Labem nyní disponuje skladovou plochou 2.650 qm.

Staňte se znalcem v oboru

Nechte si pravidelně zasílat relevantní články, důležité odborné příspěvky a exkluzivní zprávy pro uživatele!


Přihlášení k odběru novinek

Nahoru