Nejčastější dotazy našich zákazníků:

Chcete-li ve svém účtu TIMOCOM vytvořit nového uživatele, máte dvě možnosti:

  1. Na naší webové stránce použijte tlačítko „Přidat uživatele“, které Vás přesměruje na tento odkaz: Přidat uživatele (timocom.com).
  2. Nebo: Použijte odpovídající dlaždici na úvodní stránce Marketplace. 

V obou případech postupujte podle pokynů na webových stránkách nebo na TIMOCOM Marketplace pro rychlou aktivaci účtu Vašeho nového kolegy.

  1. Chcete-li změnit účet a zaregistrovat nového kolegu, navštivte následující odkaz: shop.timocom.com.
  2. Po dokončení registrace nás prosím kontaktujte na následujícím telefonním čísle: +420 412 430 430.
  3. Pracovník zákaznického servisu poté provede změnu účtu za Vás.

Pokud se nemůžete přihlásit a zobrazí se chybová zpráva, může to mít různé příčiny.

Možná jste ve stresujícím pracovním dni přehlédli nějakou fakturu, a proto jste byli dočasně zablokováni. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis a my se Vám pokusíme co nejrychleji pomoci: +420 412 430 430.

  1. V TIMOCOM Marketplace klikněte na „Nastavení“.
  2. Poté vyberte možnost „Přihlášení“ a „Změnit heslo“.
  3. Budete přesměrováni přímo na možnost snadné aktualizace hesla.

Je nám líto, pokud máte s některou společností špatné zkušenosti. Samozřejmě chápeme, že byste v budoucnu raději spolupracovali s jinými obchodními partnery.

Proto máte možnost některé společnosti z vyhledávání přeprav a volných vozů prostřednictvím tzv. seznamů vyloučených přímo v Marketplace vyloučit. V budoucnu tak již nebudete dostávat nabídky na přepravu ani pozvánky do výběrových řízení od společností ze seznamu vyloučených a můžete se opět těšit na nové potenciální obchodní partnery.

Pozor: Společnosti na Vašem osobním seznamu vyloučených Vás budou moci i nadále kontaktovat e-mailem nebo si prohlédnout Vaše zveřejněné nabídky přeprav. 

Pokud nabízíte náklad, můžete pokaždé individuálně rozhodnout, jak chcete být kontaktováni.

Doporučujeme při zadávání nákladu aktivovat pole „Dostávat cenové nabídky“, čímž výrazně zkrátíte svůj čas a námahu. Dopravci tak mohou předkládat cenové nabídky k Vaší nabídce přepravy přímo v burze nákladů. Ušetříte si vyřizování zbytečných e-mailů a telefonátů a budete mít kompletní přehled o všech předložených cenách. Důležité je přitom vypnout všechny ostatní možnosti kontaktování.

Návody a nápověda
Chceme znát Váš názor!

Potřebujeme Vaše superschopnosti, abychom mohli vylepšit naše návody a nápovědu! Zabere to jen pár kliknutí - slibujeme!

Nahoru